Τα μωρά από πιο ευκατάστατες και μορφωμένες οικογένειες, τα οποία χρησιμοποιούν πολλές χειρονομίες για να επικοινωνήσουν όταν είναι 14 μηνών, έχουν αποκτήσει πολύ πλουσιότερο λεξιλόγιο, όταν πια αρχίζουν το σχολείο στα πέντε τους χρόνια, σύμφωνα με αμερικανούς επιστήμονες.
Η έρευνα του πανεπιστημίου του Σικάγο, υπό την ψυχολόγο Μέρεντιθ Ρόουβ, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science δείχνει ότι τα μωρά που έχουν πλουσιότερους και πιο μορφωμένους γονείς, τείνουν να χειρονομούν περισσότερο και αυτό ίσως εξηγεί γιατί μερικά παιδιά από οικογένειες χαμηλότερου εισοδήματος τα καταφέρνουν λιγότερο καλά στο σχολείο. "Όταν τα παιδιά πάνε σχολείο για πρώτη φορά, ήδη υπάρχει ένα μεγάλο κοινωνικοοικονομικό χάσμα στο λεξιλόγιό τους", σύμφωνα με την ερευνήτρια και το χάσμα αυτό εξηγείται σε ένα βαθμό από τις χειρονομίες.
Ο πλούτος του λεξιλογίου θεωρείται παράγων-κλειδί για τη μελλοντική επίδοση στο σχολείο.
Προηγούμενη έρευνα είχε δείξει ότι οι πιο ευκατάστατοι γονείς τείνουν να μιλάνε στα παιδιά τους περισσότερο από ό,τι οι φτωχότεροι, πράγμα που βοηθά στην ανάπτυξή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου