Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Τι περιμένετε;

Η χώρα ξεπουλιέται
Ο ορυκτός της πολύτος βγαίνει στο σφυρί για πενταροδεκάρες
Αλβανοί, Σκοπιανοί, Τούρκοι, Βούλγαροι και κάθε λογής βάρβαροι και δήθεν "φίλοι" επιβουλεύονται μέρη του εθνικού μας χώρου
Χιλιάδες λαθρομετανάστες εισβάλουν από τα διάτρητα σύνορά μας διατεθειμένοι να κλέψουν να βιάσουν και να σκοτώσουν.
Δεκάδες Έλληνες αυτοκτονούν καθημερινά
Η Δημοκρατία βρίσκεται μπροστά στο απόσπασμα
Κυβερνούν πλέον η Τρόικα, ο Φούχτελ και ο Ράιχενμπαχ.
Και ΕΣΥ τι κάνεις ;;;
Τι; Είσαι πολύ μικρός για να αλλάξεις τα πράγματα;
Όχι φίλε μου, δεν είσαι μικρός. Είσαι ανεύθυνος και ρίψασπις !
Ο Καζαντζάκης έγραφε στην "Ασκητική":
"Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Άμα δε σωθεί εγώ θα φταίω."
Σκέψου επιτέλους σαν Έλληνας
Όρθωσε το ανάστημά σου και φώναξε "ΟΧΙ" στον ξένο κατακτητή
Θυμήσου τους ηρωικούς Αγώνες των προγόνων σου
Πάρε την Ελλάδα στα χέρια σου
Καθόρισε εσύ το μέλλον των παιδιών σου
Δείξ' τους τη δύναμη σου και το τι πραγματικά θα πει να είσαι Έλληνας
Τιμώρησε αυτούς που καταχράστηκαν τον ιδρώτα σου και ξεπούλησαν την Πατρίδα σου
Η Ελλάδα αργοπεθαίνει. Ποιός περιμένεις να τη σώσει ;;; Η Μέρκελ ;;;
Έχεις ιερό καθήκον και σκοπό
Το οφείλεις τόσο στις προηγούμενες όσο και στις επόμενες γενιές
Γεννηθήκαμε για να φυλάγουμε τις Θερμοπύλες της Οικουμένης !
Γεννηθήκαμε για να είμαστε Υπερήφανοι
Γεννηθηκαμε για να είμαστε Έλληνες
Καλύτερα να πεθάνουμε παρά να παραδοθούμε !

Δεν υπάρχουν σχόλια: