Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Το πιο ανησυχητικό μέχρι τώρα ουδείς έχει αντιδράσει από την Χρυσή Αυγή μέχρι το ΚΚΕ.

ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ Ή ΙΔΕΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.
Για 40 χρόνια προορίζεται η εκχώρηση της Εγνατίας Οδού στους ιδιώτες με την διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων να περιλαμβάνει στο ΄΄πακέτο΄΄και τους κάθετους οδικούς άξονες. Για να γίνει δε πιο ελκυστικό το ΄΄πακέτο΄΄ για τους ιδιώτες επενδυτές το ΤΑΙΠΕΔ (*) εκχωρεί και το δικαίωμα είσπραξης διοδίων κατά μήκος της Οδού αλλά και των κάθετων, παράπελυρων αξόνων.
Καλά θα πείτε εσένα ρε lobbystas τι σε κόφτει, επενδύσεις και προσέλκυση κεφαλαίων δεν θέλετε; Μήπως είστε κρυφοΣΥΡΙΖΑίοι ή εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα ο Αλιεύς;
Ο.Κ ! Εμείς παραθέτουμε τα παρακάτω για να έχουμε καλύτερη εικόνα του πως εννοούνται οι...επενδύσεις στα Βαλκάνια.
Πρόκειται για ένα τεράστιας σημασίας (από ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ) οδικό έργο κύριου μήκους 670 χιλιομέρτρων, δηλαδή χωρίς το σύνολο των κάθετων αξόνων, κατασκευάστηκε ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ με ΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΑ κεφάλαια, αλλά μόνο με κονδύλια της ΕΕ (50%), της Ευρωπαικής Τράπεζας Επενδύσεων/ΕΤΕπ, πόρους από ΚΠΣ (κυρίως το δεύτερο) και το υπόλοιπο με εισφορά του Δημοσίου. Δηλαδή του έλληνα μ@λ@κ@ φορολογούμενου, το συνολικό κόστος κατασκευής υπολογίζεται ότι ξεπέρασε τα 7,5 δισ. ευρώ.
Μάλιστα 7,5 δισ. ευρώ και οι ιδιώτες το μόνο βάρος, που θα αναλάβουν είναι οι υποχρεώσεις 700 εκατ. ευρώ,ο φορέας λειτουργίας που είχε συσταθεί είχε αναλάβει την ευθύνη λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης για 50 χρόνια όπερ υπάρχει νομικό κωλλυμματάκι με την εκχώρηση από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ.
Θέλετε και το καλύτερο; Σύμβουλος Διαχείρισης του Εργου/ΣΔΕ εμφανίζεται η KBR.Η εν λόγω εταιρεία είναι η μετεξέλιξη της περίφημης Halliburton Brown & Roots. Ποιά είναι η εν λόγω Halliburton και τι σχέση έχει με την περίφημη εγκατάσταση-υπερσταρτόπεδο των ΗΠΑ Camp Βονδεστεελ στο Κοσσυφοπέδιο. Πως είπατε;
Εν κατακλείδα.
Ενα τεράστιας σημασίας- το ξανατονίζουμε- οδικό (και όχι μόνο ) έργο, εθνική ςπροτεραιότητας για το οποίο δεν δαπανήθηκε ούτε δραχμή,ούτε σέντσι από ιδιωιτικά συμφέροντα εκχωρείται για 40 χρόνια προς εκμετάλλευση με τα διόδια δώρο στην προσφορά.
Ετσι ο καθένας μας γίνεται επενδυτής καλύπτοντας μάλιστα όλη την βορεινή πλευρά της Ελλάδος μέχρι την ευαίσθητη Δυτ. Θράκη. Και πιάνοντας θέση για τους αγωγούς, τα δίκτυα όταν με το καλό έρθει η ώρα τους.
Το πιο ανησυχητικό μέχρι τώρα ουδείς έχει αντιδράσει από την Χρυσή Αυγή μέχρι το ΚΚΕ.--
http://lobbystasgr.blogspot.gr/2012/08/blog-post_1981.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια: