Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Η ηλεκτρονική έκδοση των εφημερίδων είναι το μέλλον των ΜΜΕ

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (31/01) ο Αλτούγκ Ατσάρ, αναπληρωτής διευθυντής εμπορικού τομέα στην τουρκική εφημερίδα Hurriyet, υποστηρίζει πως παρότι δεν μπορούμε ακόμη να κάνουμε λόγο για θάνατο των εντύπων, το μέλλον βρίσκεται στην ηλεκτρονική έκδοση των εφημερίδων."Δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για θάνατο των εντύπων. Όπως συνέβη σε μια σειρά από άλλους βιομηχανικούς τομείς, θα δούμε κι εδώ κάποιες συγχωνεύσεις και συμπράξεις", δήλωσε ο κ. Ατσάρ, τονίζοντας πως βασικότερος λόγος γι’αυτό είναι η μείωση των ποσοστών κέρδους.
Σε ερώτηση εάν υπάρχουν συνταγές εξόδου από την κρίση, απάντησε :
"Πρώτον, το πλέον πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο των έντυπων «μέσων» (αλλά και των ηλεκτρονικών) είναι το περιεχόμενο. Όποιος θέλει να επιβιώσει στη ζούγκλα των media, πρέπει να βελτιώσει την ποιότητα του περιεχομένου του.
Πρέπει οι ιδιοκτήτριες εταιρείες των εντύπων να επενδύσουν περισσότερα στον τομέα της έρευνας και ειδικότερα στον τομέα της αποτελεσματικότητας.
Τρίτον, πρέπει να ενοποιήσουμε τους αναγνώστες των εντύπων και των ηλεκτρονικών εκδόσεων, για να πείσουμε με το σημαντικό άθροισμά τους ότι δεν είναι πια και τόσο υψηλό το κόστος των διαφημίσεων, ότι αξίζουν τα λεφτά τους".
"Η δομή των εντύπων ΜΜΕ αλλάζει, κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιληφθούμε άμεσα", γεγονός που δίνει, κατά τον Ατσάρ, την ευκαιρία στους αναγνώστες να έρθουν σε επαφή με όλα όσα προσφέρει μία εφημερίδα, είτε εντύπως, είτε ηλεκτρονικώς, είτε μέσω κινητής τηλεφωνίας.
"Το «Ιντερνετ επί πληρωμή» είναι το μέλλον! Προσοχή όμως: Η πληρωμή θα αφορά συγκεκριμένες περιοχές των εφημερίδων και συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και δεν νομίζω ότι οι απλές εκδόσεις των φύλλων θα χρεώνονται", τόνισε ο ίδιος και προσέθεσε :
"Εφόσον προσαρμοστούν στην ψηφιακή εποχή οι φίρμες θα επιβιώσουν μια χαρά, γιατί στο τέλος αυτό που μετράει είναι η ισχύς τους, η αξιοπιστία τους, η εμπιστοσύνη του καταναλωτή".
Ο Αλτούγκ Ατσάρ είναι ακόμα υπεύθυνος για τη δημιουργία εξειδικευμένων προτάσεων και εγχειρημάτων και την ανάπτυξη νέων διαφημιστικών προσφορών και χώρων, ενώ διευθύνει την ανάπτυξη και πώληση συνολικών λύσεων που συνδυάζουν την «Hurriyet» με άλλα media του ομίλου Dogan.

1 σχόλιο:

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...

Προς το Blog σας

Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες

Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..

www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr