Το νέο της social network με το όνομα Buzz παρουσίασε την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου, η εταιρία Google.Η υπηρεσία -που εφαρμόζεται στο Gmail- επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν την “κατάστασή” τους (status), να μοιράζονται υλικό και να σχολιάζουν τις αναρτήσεις των φίλων τους.
Το Buzz πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση της Google ώστε να χτυπήσει άλλα site κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook και Twitter που έχουν περίπου 400 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Επιπλέον, το προσεχές διάστημα θα προσπαθήσει να προσελκύσει τους “φίλους” του Gmail οι οποίοι αναλογούνται στα 170 εκατομμύρια άτομα.
Σύμφωνα με ανταποκριτή του BBC, οι νέες προσθήκες στο Gmail πρόκειται να πάρουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. “Το Buzz αποτελείται από πληθώρα εφαρμογών, ιδίως για τους κατόχους κινητών τηλεφώνων, ωστόσο προκύπτει η ερώτηση για το εάν κατά πόσο θα καταφέρει να δελεάσει τους χρήστες Facebook και Twitter”.
Αναλυτικότερα, οι χρήστες του Gmail θα μπορούν να αναρτούν δημόσια ή ιδιωτικά στο προφίλ τους και να μοιράζονται υλικό από άλλα sites όπως Twitter, YouTube, Flickr και Picassa.
Τα μηνύματα, υπογραμμισμένα με το σύμβολο του Buzz, θα στέλνονται κατευθείαν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Google. Οι ιδιωτικές αναρτήσεις θα περνούν αυτόματα στο προφίλ του χρήστη ενώ οι δημόσιες θα διατίθενται μέσα από μηχανή αναζήτησης.
Η ιστοσελίδα έχει και στοιχεία από το Twitter, παραδείγματος χάρη το να ακολουθείς και να σε ακολουθούν άλλοι χρήστες αλλά και να μοιράζεσαι τις νεότερες εξελίξεις! Μάλιστα, όπως και στο Facebook, ο κάτοχος του Buzz μπορεί να κάνει το λεγόμενο “Like” στα αναρτημένα αντικείμενα των φίλων του.
Παρόλα αυτά, η Google έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να ασχοληθεί με εφαρμογές που έχουν τα social networks. Συγκεκριμένα το 2004, κυκλοφόρησε το Orkut το οποίο “άνθισε” σε Βραζιλία και Ινδία ενώ το Google Wave αποτελεί μια “μίξη” email με ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου