Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Κολλημένος με την μπάλα!

Τον τελευταίο καιρό είχε παρατήσει τα μαθήματα του. Δεν ασχολούνταν ούτε καν με τα μαθηματικά που, απίστευτο αλλά αληθινό, λάτρευε.
Την τσάντα τη πηγαινοέφερνε στο σχολείο και αμφιβάλλω αν την ανοίγε για να αλλάξει τα βιβλία του από μέρα σε μέρα. Σταμάτησε να φοράει τα όμορφα παντελόνια του που μου κόστιζαν 150 ευρώ έκαστο και πάνω του είχαν «κολλήσει» οι φόρμες και τα αθλητικά παπούτσια με τα καρφιά.
Τι θα γινόμουν;
Βρε, τι με το καλό τον πήρα τι με το άσχημο, ένα και το αυτό!
είχε κολλήσει με τη μπάλα. Δεν τον απασχολούσαν τα μαθήματα και τα πανεπιστήμια. Μου το είπε ξεκάθαρα: θα γίνω μπαλαδόρος!
Ήθελε να γίνει ο Ronaldo της Ελλάδας. Ο Στέλιος Γιαννακόπουλος της Νίκαιας.Έπιασα τον πατέρα του να του μιλήσω. Σιγά μην έβρισκα άκρη και με δαύτον που κάθε Κυριακή έχουμε στο σπίτι σιωπητήριο για να μη χάσει κανένα πέναλτι από τον Παναθηναϊκό! Καλά που όταν πηγαίνει champion league, ο μισθός του γίνεται εισιτήριο εξωτερικού!
Δε θα έβγαζα άκρη. Είχα καλέσει έκτακτο οικογενειακό συμβούλιο. Ήταν βέβαια οι δυο τους κι εγώ μόνη μου αλλά θα τα κατάφερνα (μάλλον).
Στην αρχή του μίλησα λογικά. Είπα ότι η μανούλα θα αυτοκτονήσει αν δε πάει πανεπιστήμιο το αγοράκι της. Του είπα ότι οι ποδοσφαιριστές στα 45 είναι ξοφλημένοι. Και καλά να έχουν κάνει το κουμάντο τους αλλά αν τους τύχει κανένας τραυματισμός τι γίνεται;
Δεν έβγαλα άκρη.
Μετά το γύρισα στο αλλιώτικο και Πασαλιμανιώτικο.
Θα σε στείλω στην Ελβετία και θα σε έχω εσώκλειστο. Να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Τι θα κάνεις ε;
Θέλετε να ακούσετε την απάντηση 13 χρόνου παιδιού;
«Θα παίζω στην ομάδα του κολλεγίου και μετά θα πάρω υποτροφία για ομάδα του εξωτερικού. Θα με ξαναδείς όταν θα πάω 30 ή από καμία τηλεόραση!»
Θα το πνίξω! Ακούς γλώσσα…
Θυμίστε μου. Σας είπα από πού σας γράφω τώρα; Είμαι στην Ισπανία, στην ακαδημία της Ρεάλ Μαδρίτης. Είχε ταλέντο και μάλιστα πολύ το χρυσό μου.
Ηθικόν δίδαγμα: αφήστε το παιδί να κάνει αυτό που θέλει στη ζωή του γιατί είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πώς θα το κάνει καλά. Αν πάλι το πιέσετε να κάνει το δικό σας όνειρο πραγματικότητα, συγχαρητήρια. Μόλις βγάλατε έναν ακόμα άχρηστο στη κοινωνία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: