Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Η δασκάλα με μαλώνει...

Η κόρη μου μού δήλωσε πως δε θέλει να ξαναπάει στο σχολείο.Αιτία,η δασκάλα της.
Δε λέω πως η μικρή μου είναι το καλύτερο παιδί.Πολλές φορές μάλιστα η συγκεκριμένη δασκάλα μου παραπονέθηκε ότι η κόρη μου είναι μεν πολύ καλή μαθήτρια είναι όμως και αδιάφορη και..πολυλογού!
Εγώ σαν σωστή μαμά της έκανα τη παρατήρηση προκειμένου να συμμορφωθεί και της εξήγησα ότι με αυτό που κάνει δεν αφήνει και τα υπόλοιπα παιδάκια να παρακολουθήσουν το μάθημα.
Μέχρι που η μικρή μου ξεφούρνισε το παραμύθι.
Μου τη σπάει η δασκάλα.Όλο με μαλώνει και με σηκώνει όρθια για τιμωρία και όλα τα παιδάκια γελάνε μαζί μου.Ακόμα και όταν δεν κάνω εγώ φασαρία πάλι εμένα σηκώνει.Δε θέλω να ξαναπατήσω εκεί μέσα.Αφού διαβάζω και είμαι καλή μαθήτρια τι άλλο θέλετε ε;
Σαν πρώτη εικόνα το παιδί μου έχει δίκιο!Για στάσου!Να μαλώνει το παιδί μου στα καλά του καθουμένου;Και να μου το κάνει ρεζίλι μπροστά σε ολόκληρη τη τάξη;
Όταν όμως έκατσα και σκέφτηκα ψύχραιμα είπα να κάνω μια επίσκεψη στη δασκάλα.Να ακούσω και τη δική της γνώμη.Δυστυχώς τα νέα δεν ήταν ευχάριστα. Η μικρή ναι μεν είναι η καλύτερη μαθήτρια (το πουλάκι μου, σε μένα έμοιασε) είναι όμως και φασαριόζα (αυτό το πήρε από τον πατέρα της).
Γύρισα στο σπίτι.Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε εμείς οι δυο…
Ποτέ δε μου άρεσε να κάνω παρατηρήσεις γιατί το παιδί δεν έχει δώσει δείγματα κακής συμπεριφοράς.Καμία μητέρα δε μου έκανε παράπονα για το παιδί της από τη κόρη μου αλλά από την άλλη δε μπορούσα να την αφήσω χωρίς έστω μια επίπληξη.
Έτσι κι έκανα..
Δεν έκλαψε.Ήταν πολύ σοβαρή και αμίλητη.Μου άφησε όμως το κερασάκι για το τέλος.
Να θυμίσεις στη δασκάλα μου αλλά και να θυμηθείς κι εσύ ότι είμαι παιδί.Και παιδί σημαίνει ότι που και που θα κάνω και τη ζαβολιά μου… αλλιώς θα με λέγανε μεγάλη!
Αααα!Είχε δίκιο.Πρέπει και να ευχαριστηθεί τα παιδικά του χρόνια.Αρκεί να μην παρεκτρέπεται βέβαια.Έτσι πήγα στη δασκάλα και τη παρακάλεσα να μην τη ξανατιμωρήσει γιατί πληγώνεται και η μικρή από τη πλευρά της θα προσπαθήσει να «χαλαρώσει» λίγο.
Έτσι κι έγινε!
Βέβαια και πάλι η χαμένη της υπόθεσης ήμουν εγώ αφού η κόρη μου,σκληρός διαπραγματευτής,μου ζήτησε γι’αντάλλαγμα ένα PSP.Μη ρωτήσετε εμένα τι είναι.Ρωτήστε καλύτερα τα παιδιά σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια: