Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Κορυφώνεται η μάχη των υποψηφίων για την Ν.Δ

Μία εβδομάδα πριν από τις κάλπες στη ΝΔ και η μάχη μεταξύ των διεκδικητών της προεδρίας κορυφώνεται.Την Κυριακή,η Ντόρα Μπακογιάννη από τη Θεσσαλονίκη άφησε αιχμές, κάνοντας λόγο για καιροσκοπισμό,ενώ ο Αντώνης Σαμαράς από τη Λάρισα και το Βόλο προέταξε θέματα ιδεολογίας.Αιχμηρές αναφορές και από Δημήτρη Αβραμόπουλο,Αρη Σπηλιωτόπουλο.
Συγκεκριμένα,η Ντόρα Μπακογιάννη από τη Θεσσαλονίκη ζήτησε να επιβραβευθεί η συνέπεια και όχι ο καιροσκοπισμός στις εκλογές για την ανάδειξη της ηγεσίας της ΝΔ. Παράλληλα,τόνισε πως «η εκλογή νέου αρχηγού με παλιές ιδέες είναι συνταγή αποτυχίας» για το κόμμα.
Ο Αντώνης Σαμαράς από τη Λάρισα και το Βόλο αναφέρθηκε στο τρίπτυχο ενότητα, οργάνωση και ιδεολογία που θα συγκροτήσει μία δυνατή ΝΔ.Ειδικότερα,έδωσε έμφαση στον κοινωνικό φιλελευθερισμό,σε αντίστιξη με τον νεοφιλελευθερισμό.
Σε ομιλία του σε ομογενείς του Μονάχου,ο Δημήτρης Αβραμόπουλος άφησε αιχμές, λέγοντας:«Τον τελευταίο καιρό πολλά ακούγονται και γράφονται.Είναι αλήθεια,ότι κάποιοι ξεπέρασαν τα όρια.Σαν να μην αντιλαμβάνονται ότι ανήκουμε όλοι στην ίδια οικογένεια και ότι εκεί θα είμαστε και την επόμενη ημέρα.Δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτή η διαδικασία να μας οδηγήσει,να μας διολισθήσει σε προσωπικές συγκρούσεις,σε σκληρές προσωπικές αναφορές».
Μιλώντας στην Πάτρα,ο Αρης Σπηλιωτόπουλος υπογράμμισε το γεγονός ότι είναι αυτοδημιούργητος,ότι προέρχεται από την οργανωμένη βάση του κόμματος και ανέβηκε ένα - ένα τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας.Ακόμα,απάντησε σε εκείνους που ζητούσαν να μείνει ουδέτερος,λέγοντας πως: «Το πολιτικό μου ήθος,μου επέβαλε να πάρω σαφή και ξεκάθαρη θέση.Η ουδετερότητα σε ένα στέλεχος,όπως εγώ που είμαι πρώτος βουλευτής στη μεγαλύτερη περιφέρεια της Ελλάδος,είναι κάτι το οποίο δεν μου ταιριάζει.Θα θύμιζε επιτηδευμένη ουδετερότητα για να εμφανιστώ ως καιροσκόπος την επόμενη μέρα,να πω κι εγώ μαζί σου ήμουνα στον νικητή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: