Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Σαουδική Αραβία η Μέκκα και το Ισλάμ η φωλιά του φιδιού, το κρυφό εργαλείο της Αμερικής και σιωνισμού σε συνεργασία με το Κουβέιτ- Ενωμένα εμιράτα!

Ο Ομπάμα προσκυνά τον Βασιλιά!
Η χώρα με την ποιο απάνθρωπη νομοθεσία και υποκριτική συμπεριφορά με νόμιμη την δουλεία!
Είναι πολύ περίεργο πως ο ΟΗΕ δεν κάνει καμία κουβέντα, ούτε η Χάγη. Ούτε οι παγκόσμιοι οργανισμοί και σύλλογοι ανθρωπίνων δικαιωμάτων για την φρίκη που επικρατεί στην Σαουδική Αραβία και ιδιαίτερα στις Γυναίκες και στους ξένους εργάτες από την Αφρική και χώρες της μέσης ανατολής που δουλεύουν στο έδαφος της;
Ο μουφτής η Γάτα σε όλα τα ισλαμικά κινήματα είναι από πίσω!
Εδώ θα πρέπει ο αναγνώστης να γνωρίζει καλά ότι αν λέει Σαουδική Αραβία ή Αμερική είναι το ίδιο πράγμα, απλά στην Αμερική πουλάνε δημοκρατία για πόλεμο, ενώ στην Σαουδική Αραβία φρίκη εργατικά κάτεργα, δουλεία, μηδενισμός της ανθρώπινης αξίας και κάλυψη χρηματοδότηση όλων των τρομοκρατών!
Ήθελα να γράψω ποιο νωρίς για το θέμα για πολλούς λόγους, αλλά τώρα με ανάγκασε το γεγονός ότι είναι άμεση απειλή για την Ελλάδα όπως θα διαβάσετε στο τέλος μια πληροφορία από τις χιλιάδες που υπάρχουν.
Αυτός σπέρνει εμφύλιους στους λαούς!
Και το βασικότερο ότι Η ανθρωπότητα και η Νέα Τάξη ετοιμάζετε να εφαρμόσει ακριβώς το σύστημα της Σαουδικής Αραβίας και στην Ελλάδα!
Επίσης ο αναγνώστης θα πρέπει να γνωρίζει ότι αυτά που θα διαβάσει δεν είναι φανταστικά σενάρια, αλλά από πραγματικά γεγονότα που έζησε ο γράφων!
Η δικαιοσύνη του Ισλάμ!
Γιατί το λέω αυτό; Άμα θα δείτε με προσοχή ότι εξαφανίζουν ότι Ελληνικό, την μεσαία τάξη, και καταργούν σταδιακά αλλά σταθερά κάθε δημοκρατική νομοθεσία και δικαιώματα από τον Ελληνικό λαό και θα μείνουν μερικές χιλιάδες καθάρματα τις Ελίτ φάρας με εργάτες από όλες τις φιλές της γης, δηλαδή αυτό που υπάρχει και στην Σαουδική Αραβία, 5.000 με 10.000 Σαούντιδες αφεντικά είναι η Σαουδική Αραβία, όλοι οι άλλοι είναι δούλοι σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με την χώρα προέλευσής τους!
Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω;
Η γυναίκα και το προφυλακτικό έχουν την ίδια αξία! Η γυναίκα είναι πολλά αξεσουάρ στο σπίτι τους όλων των ετών, από μικρή μέχρι την μεγάλη που αναβαθμίζεται σε τσατσά! Αν ένα αξεσουάρ πέσει και σπάσει το αντικαταστούν! Τις έχουν ντυμένες και σκεπασμένες με κάτι μαύρα και άχαρα σεντόνια και γεμάτες χρυσαφικό σαν τις αρκούδες στα πανηγύρια με πολλά χαντρολέμια!
Τζέντα απόγευμα μετά την δουλειά μου βγήκα να πάω να αγοράσω ένα δώρο για την γυναίκα μου δεν θα σας περιγράψω την διαδρομή που μαύροι μισθοφόροι με κοίταγαν μαστουρωμένοι όλοι σαν κατακάθι, αλλά θα σας πω τι έγινε μέσα στο χρυσοχοείο. Μπαίνω μέσα στο μαγαζί και το χρυσάφι τίγκα από τοίχο σε τοίχο, ότι ακριβότερο και καλύτερο βρίσκεται εκεί! Όπως χαζεύω ψάχνοντας άρχισαν να γεμίζουν το μαγαζί γυναίκες σκεπασμένες στα μαύρα, μόνο δυο τρύπες έβλεπες στην θέση των ματιών, κυπαρίσσια σκέτα, άρχισαν να με στριμώχνουν, στην αρχή δεν κατάλαβα τίποτα, αλλά όσο περνούσε η ώρα άρχισαν να τρίβονται επάνω μου άρχισα να τα χάνω, κοιτώ πίσω μου έξω από το μαγαζί στην πόρτα και βλέπω δυο μαύρους μισθοφόρους να έχουν γυρίσει τα όπλα κατά πάνω μου, χέστικα στην κυριολεξία, πήρα κάτι άρον άρον και έφυγα αφού στην διαδρομή με παρακολουθούσαν αυτοί της ασφάλειας της Σαουδικής Αραβίας με άσπρες κελεμπίες και με κάτι τυλιγμένα λουκάνικα στο κεφάλι που δήλωναν τον βαθμό τους, όπως έμαθα αργότερα!
Σαούντιδες ρουφιάνοι
Χεσμένος γύρισα, μέχρι την άλλη ημέρα δεν κοιμήθηκα. Εγώ ήμουν προϊστάμενος ηλεκτρολόγος με δικό μου συνεργείο που αποτελούταν από δούλους από όλες τις φιλές της Μέσης Ανατολής, δίπλα από εμένα ήταν για καλή μου τύχη ο κουμπάρος μου που γνωριστήκαμε εκεί προϊστάμενος μηχανικός.
Μελανιασμένος του περιέγραψα τι μου συνέβηκε και μου λέει, άρε φίλε, γιατί ακόμα δεν είχαμε γίνει κουμπάροι, είσαι τυχερός, ξέρεις πόσοι έχουν χαθεί χωρίς να τους βρουν ποτέ; Λυπάμαι που δεν πρόλαβα να σε ενημερώσω, εδώ αυτό γίνεται, οι γυναίκες αυτές είναι νέες σαν τα κρύα νερά όμορφες και ζουν το 90% με γέρους, ο κάθε γέρος έχει πολλές γυναίκες, καταλαβαίνεις ότι δεν ικανοποιούνται και έχουν βρει αυτόν τον τρόπο, ακόμα και που σε αγγίζουν ικανοποιούνται, εσύ όμως κινδυνεύεις άμεσα γιατί αντιδράς σαν άνθρωπος.
Ο γέρος και τα κορίτσια του
Θα ήμουν Κανά μήνα στην Σαουδική Αραβία και είχα βγει να πάρω κάτι και να την δω. Τι το ήθελα! Γνώρισα την φρίκη, την αξία του ανθρώπου και ιδιαίτερα της γυναίκας!

Πηγαίνοντας προς μια πλατεία ακούμε φορτηγά φασαρία και επόμενο ήταν να πάμε να δούμε, τι το θέλαμε στην μέση μιας υποτυπώδους πλατείας είναι μια γυναίκα δεμένη και γερμένη ακόμα ζωντανή και γύρω της πέτρες.
Έχω μείνει έντρομος στήλη του άλατος!
Ο κουμπάρος μου που τα ήξερε με σκούντηξε με τρόπο να συνέλθω και μου είπε στο αυτί είσαι υποχρεωμένος να πάρεις πέτρα να πετάξεις, αλλιώς θα έχουμε περιπέτειες!
Εγώ είμαι τρομοκρατημένος όχι για την ζωή μου αλλά για αυτό που έβλεπα μπροστά μου!
Εντέλει επήρα μια πέτρα και την πέταξα έτσι ώστε να μην φτάσει την άμοιρη γυναίκα και όπου φύγει φύγει!
Και όλα αυτά γίνονται στην χώρα του Ισλάμ Την Μέκκα!
Παρακαλώ επειδή δεν γνωρίζω σε πόσα άρθρα θα ολοκληρώσω το θέμα, μπορείτε να μπαίνετε στην κατηγορία Ισλάμ και να διαβάσετε τις συνέχειες.
Η Σαουδική Αραβία, όχι μόνο δεν είναι αντίθετη αλλά χρηματοδοτεί με πολλά εκατομμύρια διάφορες φανατικές ισλαμιστικές ομάδες στα βαλκάνια μέσω των οργανώσεων Wahhabi και Salafi για την ανέγερση τζαμιών και με 225 αγγλικές λίρες κατά κεφαλή -αρκεί να γίνουν πιστοί του Ισλάμ. Όλοι λοιπόν καταλαβαίνουμε ότι οι άραβες δεν εξάγουν πετρέλαιο αλλά τον άκρατο ισλαμισμό υπό την σιωπηλή αδιαφορία των μεγάλων δυνάμεων και ξυπνούν αυτό το τέρας στα βαλκάνια και εντός του εδάφους μας όπου εκτιμάται ότι βρίσκονται περί τους 300 σκληροπυρηνικούς ισλαμιστές αλλά και εκατοντάδες ισλαμιστικές ομάδες που έχουν τάση προς την Τζιχαντ καθώς και την παρουσία μελών της σιιτικής Χεζμπολάχ που είναι άκρως επικίνδυνοι και τίποτα δεν τους εμποδίζει τις μεθόδους που χρησιμοποιούν στην Μέση Ανατολή να τις χρησιμοποιήσουν και στην πατρίδα μας όπως πχ επιθέσεις αυτοκτονίας σε εκκλησίες ή και απαγωγές χριστιανών για λύτρα.
http://www.arxaiaithomi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: