Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Νο 2 : 02 - ΜΑΡΤΙΟΥ - 2010:

Του οδοντιάτρου Σκούλικα Σταμάτη εξέρετου Επιστήμονα περισσότερο από 24 χρόνια (38 χρόνια στο επάγγελμα) στο Κ.Υ. Μελιγαλά - Ν . Μεσσηνίας

ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΥΡΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ, ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ... ΓΙΑ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ, ΗΛΙΚΙΑΣ 63 ΧΡΟΝΩΝ, ΜΕ ΤΡΕΙΑ 3 ΑΡΡΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΗ ΚΑΙ ΓΙΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!!
Ενημέρωση, κοινοπίηση : 1) .- ΔΙΟΙΚΗΤΉ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ .-
2) .- Διευθυντή Επιστημονικής Επιτροπής Γ.Ν. Νοσοκομείου Καλαμάτας κ. Γ. Καλαφάτη , Που εξελέξαμε για να επιλύει προβλήματα και όχι να κλείνει το τηλέφωνο και να μη το σηκώνει κατ επανάλειψη, για συζήτηση του θέματος και επίλυσή του με τον Διευθυντή Οδοντίατρο του Κ. Υ. Μελιγαλά την Τρίτη 02-03-2010 .-
3) .- Αρμόδια Διεύθυνση Υπουργείου Υγείας & ...
4) .- Περιφερειάρχη Πελοπονήσου .-
5) .- Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης .- Κ.λ.π.


**ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, θα ήθελα να αναφερθώ σε συγκεκριμμένα γεγονότα που έγιναν την ΔΕΥΤΕΡΑ, 01-03-2010, στον διάδρομο του Κ. Υγείας και κατά την ώρα της αποχώρησης από την εργασία μας, μαζί με την συνάδελφο κα ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΙΩΑΝΝΑΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ : ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!
** Α) .- ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΟΝ Αργυρόπουλο, για ανάρμοστη, δικτατορική, αυθαιρετη, παράνομη, συμπεριφορά, λόγων και πράξεων εναντίον μου , Και με επιθετική διάθεση ξυλοδαρμού εναντίον μου, που θα γινόταν, εάν δεν παρευρίσκετω η συνάδελφος οδοντίατρος Επιμελητής Α κα Μιχαλοπούλου, που και η μαρτυρία της είναι στην διάθεση όλων, γνωρίζοντας και το πρόβλημα υγείας μου, που στο τέλος αναγκάστηκα να πάρω και υπογλώσσιο δισκίο, πρός αποφυγή επιβάρυνσης της υγείας μου εκείνη την στιγμή που συνέβαιναν αυτά τα απαράδεκτα κατεμένα γεγονότα, εναντίον μου:? .- Σε απλή ερώτησή μου? στο διάδρομο του Κ. Υγείας, γιατί κύριε Αργυρόπουλε?, Αυθαιρετείτε και δεν με καλέσατε, όπως οφείλατε, να συζητήσουμε το πρόβλημα των εφημεριών για το οδοντιατρικό τμήμα και από κοινού να επιλύσουμε το πρόβλημα, με διάθεση κατανόησης, σεβασμού, αγάπης και ανθρωπιάς, αλλά με εγράψατε, και γράψατε και υπογράψατε σε συνεργασία με τον Καλαφάτη κο (Διευθυντή ιατρικής υπηρεσίας), χωρίς καν να με ερωτήσετε, ούτε και πιές μέρες θα μπώ υπηρεσία εφημεριών? Τι πρόβλημα έχετε απέναντι οδοντιάτρους στους? Είναι σωστό και δίκαιον εσείς να μην αφαιρείτε ούτε μία εφημερία για το άτομό σας και από τους οδοντιάτρους του Κ.Υ. Μελιγαλά (μοναδική σήμερα περίπτωση σε όλη την επικράτεια), να αφαιρείτε πλέον των 70% αποδοχών σε εφημερίες? Έτσι βλέπεται εσείς "ο δήθεν σοσιαλιστής» την δικαιοσύνη και την σωστή συμπεριφορά απέναντι σε συναδέλφούς? .- (Αλήθεια θα ήθελα να μου πείτε με ποιόν υπάλληλο ή και συνάδελφο έχετε αρμονικές σχέσεις?) για να αιτιολογήσω στον εαυτόν μου την δικιά μου συμπεριφορά απεναντί σας? ΟΧΙ, στ αλήθεια πείτε μου έστω και έναν υπάλληλο ή γιατρό, εκτός από τους 2-3 ........ "καλούς για σένα, που σε εξυπηρετούν ... κλπ κ.λ.π. σε διάφορα ..." .- Το πρόβλημα για μένα ως υπεύθυνο του οδοντιατρείου, είναι ότι το οδοντιατρείο μένει τελείως ακάλυπτο στο σύνολο του μήνα, από οδοντιατρική υπηρεσία , προς τον φτωχό πολίτη της περιοχής μου, που και την πονάω, λόγω εντοπιότητας και τοπικισμού μου! κ.λ.π. .-
** Β) .- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ, η περικοπή Εφημρεριών - ετοιμοτήτων στους οδοντιάτρος του Κ.Υ. Μελιγαλά, μοναδική σε όλη την ελλάδα , Που βάση της υπουργικής και κυβερνητικής απόφασης για περικοπή του 20% της χρηματοδότησης των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του νομού μας, στην δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας μας, που σέβομαι και με την καρδιά μου ακολουθώ και αποδέχομαι, (με δικαιοσύνη πάντα), να μην αγγίζετε τα δικά σας οικονομικά, ούτε το 10% -20%, που νομίζω ότι οφείλεται, και να βάζεται το χέρι σας στις τσέπες των οδοντιάτρων του Κ. Υγείας, και να "τους κλέβεται», χωρίς να αναλογίζεστε, τις υποχρεώσεις αυτών των ανθρώπων? ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ "Ντροπή"! Αγάπη για μένα σημαίνει συμμετοχή και όχι μόνο ....
** Γ) .- ΤΕΛΟΣ, για σήμερα, εάν δεν παρευρίσκετω η συνάδελφος κα Μιχαλοπούλου .. ίσως να μην γλύτωνα από τον ξηλοδαρμό σας, ίσως και καρδιακού επεισοδίου, λόγω του επιβαρυμμένου της κατάστασης της υγείας μου?
Πηγή:arfara messinias 2010 stamos1

Δεν υπάρχουν σχόλια: