ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
Τα δύο μεγάλα κόμματα δεν έχουν προλάβει να συνέλθουν ακόμα οικονομικά από τα χρήματα που ξόδεψαν για την προεκλογική τους εκστρατεία στις ευρωεκλογές.Ο γραμματέας της ΝΔ,Λ.Ζαγορίτης,αναφέρει η Νέα Δημοκρατία θα «ασχοληθεί με τα σποτάκια αμέσως μετά τις εκδηλώσεις για τη Θεσσαλονίκη» αλλά,λόγω οικονομικής κρίσης και παλαιότερων χρεών,αυτά θα είναι περιορισμένα.Σε καλύτερη κατάσταση φαίνεται να είναι το ΠΑΣΟΚ το οποίο είχε ετοιμάσει διπλό ραδιοφωνικό σποτάκι με την ευκαιρία της 3ης του Σεπτέμβρη,το ένα για τα 35α γενέθλιά του και το άλλο για πιθανές εκλογές.
Ο υπεύθυνος του επικοινωνιακού σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ Π.Γερουλάνος,δεν φαίνεται να βιάζεται για τη δημιουργία σποτ:«Οι ειδήσεις για τα όσα συμβαίνουν στο εσωτερικό της ΝΔ και οι δηλώσεις Λιάπη αυτή την ώρα λειτουργούν γενικά ως πολιτική διαφήμιση», δηλώνει.
Η ΝΔ θα συνεργαστεί και πάλι με τη Spot Τhomson και θα επιστρατεύσει για τις ανάγκες των τηλεοπτικών σποτ, όχι στελέχη, αλλά streets models.Το σύνθημα στο οποίο θα στηριχθεί δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.Τη Δευτέρα πάντως αναμένεται να επισκεφτεί τη Ρηγίλλης το στέλεχος της διαφημιστικής εταιρείας Χρ. Κερασιώτης καθώς και άλλα στελέχη της εταιρείας προκειμένου να πάρουν οδηγίες.
Οι επικοινωνιολόγοι της ΝΔ θα επιχειρήσουν να χτυπήσουν τον αντίπαλο χρησιμοποιώντας συνθήματα για υπευθυνότητα,για σοβαρότητα και για τα επιτεύγματα της κυβέρνησης, αλλά και για τον λόγο που ανάγκασε τον πρωθυπουργό να προκηρύξει πρόωρες εκλογές ρίχνοντας τις ευθύνες στο ΠΑΣΟΚ.Το προεκλογικό κέντρο θα στηθεί και πάλι στην πλατεία Συντάγματος.
Στο ΠΑΣΟΚ σκοπεύουν και πάλι να συνεργαστούν με τη διαφημιστική εταιρεία Βold.Με τη διαφορά ότι τώρα θα δώσουν αρχικά περισσότερο βάρος στα ραδιοφωνικά σποτάκια,στις αφίσες και στα περίπτερα και θα ρίξουν το μεγαλύτερο μέρος των τηλεοπτικών σποτ προς το τέλος του προεκλογικού αγώνα.Επτασφράγιστο μυστικό παραμένει το περιεχόμενο του τρίτου κύκλου των σποτ που θα αρχίσουν να το προβάλλουν την τελευταία εβδομάδα πριν από τις κάλπες.
Το ΠΑΣΟΚ δεν θα επιστρατεύσει street models αλλά φίλους και μέλη του κόμματος μέσω του Διαδικτύου.Όλοι αυτοί,σύμφωνα με πληροφορίες,θα παρελαύνουν με προβληματισμένα πρόσωπα σε διάφορους χώρους, προβάλλοντας τα προβλήματα της Παιδείας,της Υγείας και της απασχόλησης που αντιμετωπίζουν.Σε άλλα σποτ πάλι,θα υπάρχουν χαμογελαστά πρόσωπα δίνοντας το μήνυμα της ελπίδας για το αύριο.
Υπήρξε σκέψη να χρησιμοποιηθεί το σύνθημα του Μπαράκ Ομπάμα «Υes we can» στην εκδοχή «Μαζί μπορούμε»,το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελέσει και το κεντρικό σύνθημα των εκλογών.Αυτό φάνηκε και στη συχνή χρήση του συνθήματος από τον Παπανδρέου στη συγκέντρωση του Θησείου την περασμένη Πέμπτη για την 3η Σεπτέμβρη.
Επίσης,πιστό στην εικόνα του κόμματος που δίνει έμφαση στη σύγχρονη τεχνολογία,το επικοινωνιακό επιτελείο του ΠΑΣΟΚ θα χρησιμοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερες μεθόδους για να κινητοποιήσει τους ψηφοφόρους,όπως η αποστολή μηνυμάτων με ΒlackΒerry.
Όσο αφορά τα εκλογικά κιόσκια, τόσο η ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ θέλουν να δείξουν ότι δεν προσβάλλουν το δημόσιο αίσθημα κάνοντας υπερβολές όσον αφορά το κόστος. Στις ευρωεκλογές η ΝΔ έστησε περίπου 300 στέκια και το ΠαΣοΚ περίπου 200.
ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ και ΛΑΟΣ
Στο ΚΚΕ,πιθανολογείται ότι τα σποτ θα έχουν μεταξύ άλλων ως σύνθημα το «Ισχυρό ΚΚΕ, Αποδυναμώστε και τους δύο.Σου είπαν ψέματα»,παραλλαγή του συνθήματος των πρόσφατων ευρωεκλογών.Δεν θα συνεργαστούν με καμία διαφημιστική εταιρεία, αφού οι αφίσες,τα μηνύματα και όλο το προεκλογικό υλικό ετοιμάζονται στα στούντιο του κόμματος.
Στον ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζονται να υποβαθμίσουν και σε επίπεδο συμβούλου τη διαφημιστική εταιρεία (την Upset) που τους ανέλαβε στις ευρωεκλογές και οι επικοινωνιολόγοι του κόμματος έκριναν ότι τα μέλη της εκλογικής επιτροπής θα πρέπει να είναι παράλληλα και σεναριογράφοι των πολιτικών μηνυμάτων στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ.
Τέλος,ο ΛΑΟΣ δεν θα βιαστεί να αποφασίσει την ακριβή επικοινωνιακή πολιτική την οποία θα ακολουθήσει,ούτε και το περιεχόμενο των σποτ.Οι επιτελείς θα περιμένουν να δουν πώς θα κινηθούν τα υπόλοιπα κόμματα προτού προχωρήσουν σε οριστικές αποφάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου