Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

FIFA 10: Φτάνοντας την κορυφή

To νέο μέρος της γνωστής ποδοσφαιρικής σειράς έρχεται με ακόμη περισσότερες βελτιώσεις.
Η αγορά των videogames έχει μάθει να φιλοξενεί κάθε φορά τις δύο μεγάλες ποδοσφαιρικές σειρές FIFA και Pro Evolution Soccer και το κοινό είναι χωρισμένο στα δύο.Το κοινό έχει μάθει εδώ και χρόνια να στηρίζει τη σειρά της Konami,ωστόσο τα δύο τελευταία παιχνίδια της σειράς της ΕΑ έχουν κάνει την υπέρβαση και έχουν φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο το θέμα του simulation.
Μετά το εκπληκτικό FIFA 09,όλη η αγορά έμεινε με την απορία για το πώς η ΕΑ θα μπορούσε να κάνει το παιχνίδι ακόμη καλύτερο.Τις απορίες αυτές έλυσε ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος publisher σε ένα ειδικό event που έλαβε χώρα στο Λονδίνο και το Emirates Stadium.Το Contra ήταν καλεσμένο και κατάφερε να αποσπάσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους ποδοσφαιρόφιλους.
Ο παραγωγός του τίτλου David Rutter αποκάλυψε πως στο νέο FIFA θα υπάρχουν πάνω από 50 νέες βελτιώσεις,νέα στοιχεία στο Manager Mode καθώς και εξομάλυνση των πολλών προβλημάτων που υπήρχαν σε διάφορους τομείς του gameplay.Από το πρώτο λεπτό που ασχοληθήκαμε με τον τίτλο εντοπίσαμε πως αλλαγές στον οπτικό τομέα δεν υπάρχουν καθώς το βάρος έπεσε φέτος στην ανάπτυξη του gameplay.
Η μηχανή γραφικών θα συνεχίσει να παραμένει για τέταρτη χρονιά η ίδια και η μεγαλύτερη αποκάλυψη που έγινε για το νέο τίτλο είναι η κατάργηση της κίνησης σε άξονες 8 κατευθύνσεων.Η ΕΑ ανακοίνωσε το “360 degrees dribbling”,κάτι που αυτόματα σημαίνει πως ο παίκτης θα μπορεί να κινηθεί πλήρως αναλογικά στον αγωνιστικό χώρο, δίνοντας εντολές με τον μοχλό στο χειριστήριο του εκάστοτε συστήματος.
Η εφαρμογή του 360 degrees dribbling έχει να κάνει κυρίως με το συνδυασμό των κινήσεων κάθε ποδοσφαιριστή,που πλέον γίνεται με πολύ μεγαλύτερη φυσικότητα και έχει πολύ πιο ομαλή ροή.Με αυτό τον τρόπο,οι επιθετικοί θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχούς διείσδυσης στην αντίπαλοι περιοχή και τα χαφ περισσότερες επιλογές μέσα στον αγωνιστικό χώρο.Η δεύτερη σημαντική αλλαγή που θα εμφανιστεί στο FIFA 10 θα είναι η μείωση του χρόνου μεταβίβασης της μπάλας από τη μία στην άλλη πλευρά του γηπέδου (και κάθετα και οριζόντια).
Παράλληλα, οι ποδοσφαιριστές που ελέγχονται από το ΑΙ του τίτλου, θα παίρνουν καλύτερες θέσεις στο χορτάρι,έτσι ώστε και να μπορούν να υποδέχονται την μπάλα με τις καλύτερες συνθήκες και να μπορούν να δημιουργήσουν κινδύνους προς την αντίπαλη περιοχή με μεγαλύτερη ευκολία.
Ακόμη, η υποδοχή της μπάλας έχει φτάσει σε πολύ υψηλότερα επίπεδα,αφού οι παίκτες δε θα αργούν με το κατέβασμα της μπάλας και το πολύπλοκο κοντρόλ.Η μπάλα θα φτάνει άμεσα στα πόδια του κάθε ποδοσφαιριστή και έτσι θα ξεκινούν άμεσα οι επιθέσεις.
Οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές (πχ.Ronaldo,Messi) θα έρχονται με περισσότερες χαρακτηριστικές κινήσεις (ντρίμπλες κτλ) και η ποικιλία θα είναι αρκετά μεγάλη.Από όσα παρουσιάστηκαν,είναι εμφανές πως η δουλειά που έχει γίνει φέτος από την ΕΑ είναι αρκετά σκληρή και έχει δοθεί αρκετά μεγάλη έμφαση στο κομμάτι του gameplay,του μοναδικού που μένει για να γίνει το FIFA τεχνολογικά άρτιο και να ετοιμαστεί η ομάδα προγραμματισμού για το επόμενο μεγάλο βήμα,που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ένα ολικό λίφτινγκ.
Ρίχνοντας μια κλεφτή ματιά στον κώδικα που παρουσιάστηκε στο ειδικό αυτό event, ανακαλύψαμε πως και φέτος συμμετέχουν από ελληνικής πλευράς οι ομάδες Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός,ΑΕΚ και ΠΑΟΚ και μέχρι στιγμής αυτές είναι τα επιβεβαιωμένα σωματεία. Τέλος,σημειώνουμε ότι η κυκλοφορία του παιχνιδιού έχει οριστεί για τις 2 Οκτωβρίου σε PlayStation 3,Xbox 360,PC,Nintendo DS,PlayStation 2,PSP και Wii.

Δεν υπάρχουν σχόλια: