Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Προσωπικές κόντρες στα καμένα

Επιχείρηση αφανισμού του από την ηγεσία του Σώματος καταγγέλλει με επιστολή του στη «Καθημερινή» ο υπαρχηγός της Πυροσβεστικής Στέλιος Στεφανίδης απαντώντας στο δημοσίευμα της «Καθημερινής» σχετικά με τα συμπεράσματα του πορίσματος για τα «αντανακλαστικά» της Πυροσβεστικής όταν ξέσπασε η πυρκαγιά στο Γραμματικό.Τη διενέργεια έρευνας τη ζήτησε το υπουργείο Εσωτερικών και σύμφωνα με τις πληροφορίες που εξόργισαν τον κ.Στεφανίδη,το πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιτζή,αναμένεται να αποδίδει σοβαρές ευθύνες σε αυτόν και τον περιφερειάρχη Αττικής του Πυροσβεστικού Σώματος,Απόστολο Γεροκώστα.
Το TVXS αναδημοσιεύει την επιστολή του κ.Στεφανίδη,όπως δημοσιεύεται στη Καθημερινή:
«Δεν γνωρίζω από ποια στελέχη του Υπουργείου προέρχονται οι πληροφορίες του συντάκτη σας και ποιοι είναι εκείνοι που μου αποδίδουν ανύπαρκτες ευθύνες.Εκείνο όμως που μου προκαλεί κατάπληξη και οργή είναι ότι τα στελέχη αυτά για άγνωστους σε εμένα λόγους προσπαθούν να προκαταβάλουν τόσο τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης όσο και την κοινή γνώμη περί δήθεν ευθυνών μου,γνωρίζοντας εκ των προτέρων τα αποτελέσματα της διεξαγόμενης και μη περατωθείσης εισέτι έρευνας.Αυτοί που εντέχνως διαρρέουν τα αναγραφόμενα στο δημοσίευμα είναι προφανές ότι προσπαθούν να συγκαλύψουν ευθύνες άλλων,οι οποίες δεν με αφορούν και δεν έχουν καμία σχέση με την αυταπάρνησή μου κατά την εκτέλεση του καθήκοντός μου,όπως και των εκατοντάδων συναδέλφων μου που με αυτοθυσία επί τέσσερα 24ωρα δίναμε τη μάχη με τη πύρινη λαίλαπα.Εγώ δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα όσων απεργάζονται τον αφανισμό μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: