Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Eγκαταλείπουν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης oι νέοι 15-24 ετών;

Νέα έρευνα δείχνει πτώση κατά 5% στους νέους ηλικίας 15-24 ετών που χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.Η μεγαλύτερη γενιά γνωρίζει ότι ο καλύτερος τρόπος για να σκοτώσεις μια μόδα των νέων είναι να την υιοθετήσεις για δική σου.Το ίδιο συμβαίνει και στο διαδίκτυο όπου πλέον αύξηση παρουσιάζουν οι χρήστες ηλικίας 25-34 ετών.Η είσοδος στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης γονιών,δασκάλων και συγγενών φαίνεται να προκαλεί μαζική έξοδο των ενηλίκων,σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία Ofcom.
Οι εικονικοί χώροι συνεύρεσης εκατομμυρίων νέων ηλικίας 15-24 ετών έχουν τώρα κατακλυστεί από ενήλικους 25 έως 34 ετών,των οποίων η παρουσία διώχνει τους νεότερους,υποστηρίζει η έρευνα.
Παρόλο που η αγάπη τους για το διαδίκτυο δεν παρουσιάζει καμία μείωση, το ποσοστό ατόμων ηλικίας 15-24 ετών που διατηρούν προσωπική σελίδα στους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζει για πρώτη φορά μείωση,από το 55% που ήταν στην αρχή του περασμένου έτους στο 50% φέτος.Αντίθετα,αύξηση εμφανίζει η ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών,οι οποίοι τώρα τσεκάρουν τακτικά τις προσωπικές τους σελίδες σε ιστοσελίδες όπως το Facebook και το MySpace,με ποσοστό 46% σε σχέση με το 40% που ήταν πέρσι.
Συνολικά, το 30% των Βρετανών ενήλικων διατηρούν προσωπική σελίδα σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης,ενώ το 2007 το ποσοστό ήταν 21%.Ο μισός πληθυσμός χρηστών του διαδικτύου διατηρεί λογαριασμό στο Facebook και αφιερώνει περίπου 6 ώρες το μήνα σε αυτόν,ενώ το Μάιο του 2008 αφιέρωνε 4 ώρες.
«Τίποτα δεν υποδεικνύει μείωση της χρήσης του διαδικτύου από τους νέους 15-24 ετών. Σύμφωνα με τα δεδομένα,απλά αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης»,λέει ο υπεύθυνος στρατηγικής της εταιρείας,Peter Phillips.
Ο διευθυντής έρευνας αγοράς της Ofcom δήλωσε ότι ενώ οι μεγαλύτερες γενιές στρέφονται προς τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης,το Facebook και το MySpace παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ των παιδιών ηλικία κάτω των 16 ετών και ότι το κύριο σημείο της έρευνας είναι ότι το προφίλ των χρηστών των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης αποκτά μεγαλύτερη ηλικία.
Η άφιξη των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών,εξηγεί επίσης την έκρηξη που σημειώνει η χρήση του Twitter.

Δεν υπάρχουν σχόλια: