Μέρος της καθημερινότητας των ευρωπαίων φαίνεται ότι γίνεται η χρήση του διαδικτύου καθώς το 65% των νοικοκυριών στην Ευρώπη των 27 έχει πρόσβαση σε αυτό στο πρώτο τρίμηνο του 2009. Ένα χρόνο πριν το ποσοστό ήταν 60% ενώ το 56% αυτών, έχει πρόσβαση σε ευρυζωνικό δίκτυο.
Την μικρότερη χρήση του διαδικτύου κάνουν οι Βούλγαροι, με μόλις το 30% από αυτών να έχουν πρόσβαση από το σπίτι τους ενώ αξιοσημείωτο είναι πως στην Ολλανδία εννιά στα δέκα σπίτια το χρησιμοποιούν. Στην κορυφή της λίστας ακολουθούν το Λουξεμβούργο με 87%, η Σουηδία με 86%, η Δανία με 83% και η Γερμανία με 79% ενώ η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά χαμηλά μαζί με τη Ρουμανία με ποσοστό 38%.
Όπως είναι αναμενόμενο το διαδύκτιο είναι πιο διαδεδομένο στις νέες ηλικίες με τα τρία τέταρτα του πληθυσμού της Ε.Ε. Μεταξύ 16-24 να το χρησιμοποιούν καθημερινά. Στις ηλικίες 16-74 το ποσοστό πέφτει στο 50%. Το 90% των νέων της Ολλανδίας χρησιμοποιεί το διαδίκτιο καθημερινά ενώ για τους έλληνες συνομιλικούς τους το ποσοστό είναι 57%, από τα χαμηλότερα για νεολαία στην Ευρώπη.
Όσον αφορά τα “ψώνια” μέσω διαδικτύου, το 37% των κατοίκων της Ε.Ε από 16-74 πραγματοποίησαν κάποια αγορά μέσα στο χρόνο. Οι Ολλανδοί αγοράζουν πιο συχνά μέσω του υπολογιστή, σε ποσοστό 63% έναντι μόλις 2% των Ρουμάνων.
Τέλος, η έρευνα δείχνει πως σχεδόν σε όλα τα κράτη μέλη οι άντρες αγοραστές προτιμούν το διαδίκτυο περισσότερο από τις γυναίκες, καθώς κατά μέσο όρο το 40% των αντρών αγοράζει από το διαδύκτυο έναντι το 34% των γυναικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου