Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Ουδέν σχόλιο από την κυβέρνηση για το σκάνδαλο του Προαστιακού

Σιγή ιχθύος τηρεί η κυβέρνηση για την αποκάλυψη του νέου σκανδάλου του Προαστιακού,το οποίο παρά τα 106 εκατομμύρια ευρώ που έχει ήδη «καταπιεί»,εξακολουθεί να βρίσκεται στα σχέδια.Σιωπή τηρεί και ο πρώην υπουργός Μεταφορών Μ.Λιάπης,ο οποίος υπέγραψε την επίμαχη σύμβαση του ΟΣΕ με την Κοινοπραξία Siemens - ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ,παρά το γεγονός ότι η ανακριτική έρευνα εντόπισε ενδείξεις αδικημάτων που αφορούν τυχόν ευθύνη του.Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» που αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του νέου σκανδάλου,ότι δεν σχολιάζονται εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις,αξιοποιώντας πλήρως την ασπίδα που παρέχει στην κυβερνώσα παράταξη η κλειστή Βουλή.Στο σημερινό της άρθρο η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» γράφει ότι ο μεν προκάτοχος του κ.Λιάπη,Χρ. Βερελής « παραφράζοντας ακόμα και τα γραφόμενα από την «Ε»,ανακάλυψε συνωμοσίες,απαίτησε ο ανακριτής της υπόθεσης να γίνει δηλωσίας,όμως για το επίμαχο έργο που κατακυρώθηκε επί υπουργίας του από τον ΟΣΕ... τσιμουδιά»,ενώ ο αντικαταστάτης του κ. Λιάπη,Κ. Χατζηδάκης ζήτησε από την εφημερίδα να προτείνει – και μάλιστα δωρεάν - λύση για της ακύρωσης της σύμβασης.
Ο δε νυν υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης, προτίμησε να αναλύσει το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ και παρέπεμψε για απαντήσεις στον ΟΣΕ.Ο ΟΣΕ ωστόσο,δεν δίνει την παραμικρή απάντηση,«κάνει λόγο για παλιά καταγγελία, για συνεχιζόμενη ανάκριση,και προσποιείται ότι αγνοεί την άσκηση ποινικής δίωξης και μάλιστα σε βαθμό κακουργήματος».
Τα πέντε μεγάλα ερωτήματα
Χωρίς απάντηση παραμένουν πέντε καυτά ερωτήματα για τη σκανδαλώδη σύμβαση:
1.Πότε θα ολοκληρωθεί το έργο ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς του τμήματος του προαστιακού σιδηροδρόμου;
2.Πόσο θα κοστίσει τελικά στους φορολογούμενους το κατά 3,5 χρόνια υπερήμερο έργο;
3.Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι το έργο ξεκίνησε χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων;
4.Κατά πόσο εκτελείται το συμβατικό έργο που ανετέθη το 2005 στην κοινοπραξία μετά τις αποφάσεις για υπογειοποιήσεις χιλιομέτρων;
5.Πόσο κοστολογούνται τελικά τα μνημόνια αποκατάστασης και τα αντισταθμιστικά ωφελήματα που υπεγράφησαν με τους Δήμους Αθηναίων και Αγίων Αναργύρων και ποιος θα τα αναλάβει;
Πηγή: Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια: