Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Πήγαινε μας όπου θέλεις ταξιτζή....

Δευτέρα ξημερώματα έφευγα από το γραφείο με ταξί.Με τον οδηγό πιάσαμε κουβέντα για τις ευρωεκλογές.Νεοδημοκράτης πικραμένος,προφανώς,άρχισε να μου λέει τα μύρια όσα για τον Κώστα Καραμανλή και τα λάθη της τελευταίας πενταετίας.Μέσα στα σοβαρά και τα αστεία είπε και κάτι που,θεωρώ,ότι αντικατροπτίζει την εικόνα της σημερινής κυβέρνησης.Μου λέει,λοιπόν,“Φίλε μου μπαίνεις μέσα στο ταξί και μου λες πάμε Πετρούπολη.Εφόσον ξέρω που πάμε,μπορεί να πάρουμε λάθος δυο στενά,μπορεί να κολλήσουμε σε 3 παραπάνω φανάρια ή να μπούμε σε αδιέξοδο.Κάποια στιγμή,όμως,θα φτάσουμε.Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι;Να μπεις στο ταξί μου και να μην έχεις ιδέα που θες να πάμε”.
Νομίζω ότι αυτή,πάνω - κάτω,είναι και η πραγματικότητα.Η κυβέρνηση είχε φτιάξει ένα προεκλογικό πλάνο 5 χρόνια πριν και από τότε,μας λέει,ότι πηγαίνει βάση αυτού.Μόνο που αν το διαβάσει κανείς προσεχτικά θα διαπιστώσει ότι όχι μόνο δεν έχει τηρηθεί ούτε το 10% των υποσχέσεων αλλά ότι,κατ’ουσίαν το έχει εγκαταλείψει.
Σε αυτές τις Ευρωεκλογές,όπως και στις εθνικές πριν 2 χρόνια,κατεβαίνει χωρίς σχέδιο για τις διεκδικήσεις μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση,με μια κακομεταφρασμένη κόπια της διακήρυξης του Λαϊκού Κόμματος.Τον δρόμο μαζί τους τον χάσαμε νωρίς.Θα συνεχίσουμε; Η απάντηση στις 7 Ιουνίου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: