Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Σέξι συνταξιούχοι...

Μια απορία γυρόφερνε στο μυαλό μου κάθε φορά που έβλεπα μια ερωτική σκηνή στην τηλεόραση παρέα με τον παππού και τη γιαγιά.Άραγε οι ηλικιωμένοι κάνουν σεξ;
Φυσικά και δεν θα μπορούσα να ρωτήσω κάτι τέτοιο από σεβασμό,όμως η περιέργεια ως γνωστόν κινεί βουνά!Σαν άλλη Σέρλοκ Χόλμς αποφάσισα να ρίξω φως στο θέμα:Σεξ και Τρίτη ηλικία.Το σεξ είναι μια ακόμη βιολογική ανάγκη του ανθρώπου,η οποία εκφράζεται μέσω μηνυμάτων που στέλνει ο εγκέφαλος σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος.Το σώμα ανταποκρίνεται και η πράξη γνωστή...Ετοιμαστείτε για την ειδική σήμανση με το Χ, ακατάλληλο δια ανηλίκου.Όμως,δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι κάθε φορά που αναφερόμαστε σε μια ερωτική πράξη το μυαλό μας φαντάζεται σφριγηλά νεανικά σώματα να πλέκονται από έρωτα και πάθος.Όταν γερνάμε τι;Το σώμα κοιμάται;
Η απάντηση ήρθε κυριολεκτικά από εκεί που δεν το περίμενα... Από τους παππούδες μου για να λύσει κάθε μου απορία μικρή ή μεγάλη!Είναι Κυριακή απόγευμα,λίγο μετά τον απογευματινό καφέ και λίγο πριν το δείπνο.Η γιαγιά μου,μια τυπική μέση Ελληνίδα με ύψος 1.62 εκατοστά,παχάκια στην κοιλιά λόγω εμμηνόπαυσης και ηλικία (γκουχου, γκουχου...ποτέ δεν ρωτούν μια κυρία,όσο φαίνεται) κοντά 72 ετών πλέκει,απορίας άξιον στις μέρες μας,ένα καλοκαιρινό μπλουζάκι που μπροστά του τύφλα να έχει το πανάκριβο Missoni.
Ο παππούς,κοτσονάτος,ευθυτενής - όσο μπορεί να είναι για την ηλικία του-ψηλόλιγνος με την κλασική καραφλίτσα το καπελάκι του πάπα,μόλις 84 ετών παρακολουθεί τηλεόραση μαζί μου."Σαχλαμάρες τίποτα δεν έχει όλο τα ίδια και τα ίδια",θα παραπονεθεί.Μια μουσική εκπομπή δείχνει έναν τραγουδιστή από τα νιάτα τους να τραγουδά,"Ακούς Αλικάκι;Το τραγούδι μας",θα πει και σιγοψιθιρίζει τον σκοπό..."Ένας ουρανός με αστέρια,που έχει 100 καλοκαίρια..."Η γιαγιά μου το κοιτάζει με νόημα."Να σου φτιάξω κάτι να φας;",λέει εκείνη.Ως εδώ είναι όλα συνηθισμένα,ίσως μόνο λίγο γραφικά.Και τότε σηκώνεται ο παππούς κοιτάζει έξω από το παράθυρο,πλησιάζει τη γιαγιά και λέει το σύνθημα "Μέθυσε η βροχή απόψε!"Γιαγιά:"Έχω ένα πονοκέφαλο και λέω να ξαπλώσω".Εγώ - έχω μείνει στην προηγούμενη κουβέντα:"Ποια βροχή;Θα βρέξει;Αφού έχει κουφόβραση".
Ο παππούς γελούσε,δεν ξέρω αν ήταν από την κοτσάνα μου ή από αυτό που θα επακολουθούσε...Χάθηκαν μέσα στο δωμάτιο. Και ακόμη θα είχα άγνοια αν η μητέρα μου δεν μου ερμηνεύσει όσα είχαν συμβεί. Θυμόταν από παλιά το σύνθημα "Μέθυσε η βροχή απόψε",ήταν το σήμα για την έναρξη του ερωτικού αγώνα...
Κάπως έτσι ανακάλυψα η Αγκάθα Κρίστι ότι υπάρχει και 3ης γενιάς σεξ...Δεν σταματά ποτέ.Μπορεί να μειώνεται για λίγο η διάθεση στις γυναίκες την περίοδο μετά την εμμηνόπαυση όπου κάνουν πάρτι οι ορμόνες,όμως είναι παροδικό. Βέβαια υπάρχει και ένα ποσοστό γυναικών που αποσύρονται από το ερωτικό παιχνίδι μετά την εμμηνόπαυση.Ο λόγος είναι τις περισσότερες φορές ενοχές με το σώμα τους...Σε αυτό το σημείο θέλουν προσοχή.Όσο για την έλλειψη διάθεσης θα πρέπει να μιλήσουν με κάποιον ειδικό.Για τον άνδρα η σεξουαλική ποσότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ερωτική ποιότητα όσο μεγαλώνει.Αιτό δεν είναι πρόβλημα όμως.Ενώ νεός εκφράζεται με το πάθος και την ορμή σεξουαλικά,μετά από κάποια ηλικία αυτή η έκφραση πραγματοποιείται κάνοντάς τον περισσότερο συντροφικό και ευαίσθητος στη σεξουαλική του ζωή. Εξού και το moto "ξέρω πόσο χρονών είμαι και απολαμβάνω το σεξ στην ηλικία που βρίσκομαι κάθε
φορά!"Τελικά το σεξ υπάρχει σε κάθε ηλικία.Στην τρίτη φάση της ζωής μας απλώς θα πρέπει να το προσαρμόσουμε σε διαφορετικούς ρυθμούς...Δεν θα τρέχουμε πάντα κατοστάρι!Η κατάλληλη διατροφή, η άσκηση και η πνευματική ευεξία βοηθούν κάνουν καλό στην σεξουαλική ζωή των ηλικιωμένων.Αφού από ό,τι φαίνεται η τρίτη ηλικία στο σεξ καθυστερεί
πολύ να βγει στην σύνταξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: