Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Η Ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ για το Μνημόνιο!

“Ας μη ταράττηται καρδία σας πιστεύετε εις τον Θεόν και εις εμέ πιστεύετε”
Ιωαννού ιδ’1
netakias.wordpress.com
Διάβαζα και ξαναδιάβαζα (διαστροφή;) την ανακοίνωση, και λέω μέσα μου, τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;
Ε! Λοιπόν μου θύμησε την βασιλομήτωρ Μαργαρίτα Τσάντ! Και μετά ήρθε ο συνειρμός!
Το κείμενο είναι σίγουρα αντιγραφή από κάποιο τεύχος Ιαχωβίτικου εντύπου! Δεν Υπάρχει! Απλώς δεν υπάρχει!
Είμαστε 9.999.844 παράφρονες κι 156 Απόστολοι του Θεού που βλέπουν την πραγματική Αλήθεια!
Ας αναφωνήσω κι εγώ! ΩΣΑΝΝΑ
Ιδου ο Μεσσίας! Επίστεψα!
Αναγεννήθηκα!
Δεν βλέπω πια με τα ίδια μου τα μάτια, βλέπω με τα μάτια του προφήτη Σου Πεταλωτήν, πιστεύω εις Αυτόν, εις έναν Υπουργόν Αυτού Παπακωνσταντίνου, και τον Σωτήρα τον Πρωθυπουργό μας.
Αλληλουϊα!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ, ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΗΝ ΣΑΣ ΔΟΥΝ ΕΞΑΛΛΟYΣ Read the rest of this post »

Δεν υπάρχουν σχόλια: