Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Δείχνει αυτή η φωτογραφία τα χέρια "Του Θεού" να ανοίγουν τον ουρανό;

Μας στάλθηκε από φίλους που ζουν στην Αλμπέρτα του Καναδά.
Η Mirela Pirvu από την Αλμπέρτα του Καναδά, σε ένα ταξίδι της στο Leeds της Αλαμπάμα στην Αμερική, τράβηξε αυτή τη φωτογραφία που είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτη.
Η κύρια Mirela Pirvu λέει: "Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία στον διαπολιτειακό αυτοκινητόδρομο 20 ταξιδεύοντας προς το Leeds της Αλαμπάμα. Αυτή η φωτογραφία μου έχει δώσει δύναμη σε καιρούς που αντιμετώπιζα προβλήματα. Πιστεύω ότι πρέπει να τη μοιραστώ με όλο τον κόσμο. Ελπίζω να αποτελέσει σημείο έμπνευσης για όλους. Απλά δείχνει αυτό που όλοι γνωρίζουμε…. Έχουμε ένα Θεό που μας φυλάει.
Έστειλα αυτή τη φωτογραφία με e-mail στο News Channel Fox6. Ο μετεωρολόγος James Spann επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι αυτή η φωτογραφία του ουρανού ήταν ορατή όχι μόνο σε όλες τις Πολιτείες αλλά και σε όλο τον κόσμο. Ήθελα να μάθει από πού ήμουν και από ποιο σημείο τη τράβηξα. Είχε ήδη δει μια παρόμοια φωτογραφία που είχε τραβηχτεί στο Τέξας. Είπε ότι επρόκειτο για κάτι πρωτόγνωρο για αυτόν.
Εσένα σου αρέσει αυτή η φωτογραφία; Εμένα μου θυμίζει το τραγούδι που λέει ότι 'Έχει ολόκληρο τον κόσμο στα χέρια Του'. Είναι αναμφίβολο ότι ελέγχει τα πάντα και σε αυτούς τους καιρούς μου δίνει δύναμη. Απόλαυσε τη και διάδωσε τη!".
ΠΗΓΗ:www.pyles.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: