Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Δισέγγονος του Χίτλερ έγινε εβραίος και ζει στο Ισραήλ

Διδάσκει μάλιστα το ιερό βιβλίο Ταλμούδ σε ισραηλινό πανεπιστήμιο.
O δισέγγονος εξ αγχιστείας του Αδόλφου Χίτλερ ζει εδώ και 25 χρόνια στο Ισραήλ, έχει ασπαστεί την εβραϊκή θρησκεία και διδάσκει το Ταλμούδ, το ιερό βιβλίο των εβραίων, σε ισραηλινό πανεπιστήμιο. Στα 52 του χρόνια διατηρεί γερμανικό ονοματεπώνυμο, αλλά προτιμά να μη δημοσιοποιήσει τα πλήρη στοιχεία της ταυτότητάς του, που αποκαλύπτουν την εξ αγχιστείας συγγένεια με τον Φύρερ και το ναζιστικό παρελθόν της οικογένειάς του.
«Ο Χανς Χίτλερ, γιος του Αλόις Χίτλερ, ετεροθαλούς αδελφού του Αδόλφου Χίτλερ, ήταν γαμπρός στην οικογένειά μας. Ηταν ο δεύτερος σύζυγος της γιαγιάς μου Ερνα μετά το διαζύγιό της με τον παππού μου. Συνεπώς εγώ δεν έχω δεσμούς αίματος με τον Φύρερ» εξηγεί στην ιταλική εφημερίδα «La Repubblica».
Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, είχε δύσκολα παιδικά χρόνια. «Οι γονείς μου χώρισαν λίγο καιρό μετά τη γέννησή μου. Με τη μητέρα μου, που τότε δεν είχε εισοδήματα, αλλάζαμε σπίτι συχνά. Μας πετούσαν στον δρόμο κάθε φορά που δεν υπήρχαν χρήματα για το ενοίκιο. Με χτυπούσε πολύ. Η γιαγιά Ερνα, μια γυναίκα αδιάφορη για τις δυστυχίες των άλλων, δεν μας συνέδραμε ποτέ, ούτε οικονομικά ούτε ηθικά»λέει.
Και οι δύο γονείς του ήταν μέλη της Βέρμαχτ, του γερμανικού σώματος στρατού του Γ΄ Ράιχ.
«Ο πατέρας μου ήταν ένθερμος υποστηρικτής του Ναζιστικού Κόμματος και αξιωματικός της Βέρμαχτ. Τον έβλεπα πολύ σπάνια και χαιρόμουν τόσο πολύ που ποτέ δεν τον ρώτησα τι έκανε στον πόλεμο. Η γιαγιά μου πίστευε στην εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον πόλεμο. Ηταν πολύ υπερήφανη που είχε παντρευτεί έναν Χίτλερ. Η μητέρα μου ήξερε τι συνέβαινε με τους εβραίους. Οταν τη ρώτησα γιατί συνέχιζε να υπακούει στις διαταγές, μου απάντησε ντροπιασμένη ότι φοβόταν να κάνει διαφορετικά και την πίστεψα». Ο ίδιος μετακόμισε στο Ισραήλ και ασπάστηκε τον ιουδαϊσμό.
«Ημουν νεαρός όταν πρωτοδιάβασα το βιβλίο “Ο Αγών μου”, του Χίτλερ. Πώς μπόρεσαν οι Γερμανοί να είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να εκλέξουν έναν άνθρωπο που έγραφε τέτοια πράγματα; Η πορεία μου προς την εβραϊκή θρησκεία υπήρξε μακροχρόνια. Προτού υπηρετήσω τη στρατιωτική μου θητεία επέλεξα να σπουδάσω θεολογία και, στο πλαίσιο των μαθημάτων, έπρεπε να περάσω έξι εβδομάδες στο Ισραήλ. Ηταν στις αρχές της δεκαετίας του ΄70. Οταν έφτασα, ένιωσα σαν στο σπίτι μου. Ασπάστηκα την εβραϊκή θρησκεία και δεν έφυγα ποτέ» λέει.
πηγή: www.tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: