Στον Παπούλια ο Παπανδρέου
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, θα μεταβεί στο προεδρικό Μέγαρο, προκειμένου να συναντηθεί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια. Η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου