Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Στον Παπούλια ο Παπανδρέου

Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, θα μεταβεί στο προεδρικό Μέγαρο, προκειμένου να συναντηθεί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια. Η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: