Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Καρχιμάκης: “Αν τα είχα 'παντελονιάσει' θα είχα παραιτηθεί”

Τη δική του απάντηση έδωσε ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Καρχιμάκης, σε όσους τον κατηγορούν για το θέμα της μετάταξης του στο υπουργείο Υποδομών και έτσι πέρασε στην “αντεπίθεση” δηλώνοντας πως “δεν είμαι διαπλεκόμενος και για αυτό δεν θα παραιτηθώ.”
"Δεν είμαι διαπλεκόμενος και γι' αυτό δεν σκοπεύω να παραιτηθώ. Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει, θα είχα παραιτηθεί και τότε αυτό θα ήταν ύποπτο" τόνισε μιλώντας στο "Βήμα της Κυριακής".
Ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ δέχθηκε σκληρή κριτική, επειδή ως πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής αποδέχθηκε την μετάταξή του στο υπουργείο.
Ο κ. Καρχιμάκης σημειώνει ότι με την εκλογή του ανέστειλε την υπαλληλική του ιδιότητα και δεν συντρέχει λόγος παραίτησης.
"Ότι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή, δεν το έκρυψα ποτέ. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1800 ευρώ μισθό" σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο Μιχάλης Καρχιμάκης σημειώνει ότι δεν θα πάρει σύνταξη από την Ολυμπιακή, καθώς δεν έχει συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια.
"Εγώ τα χέρια μου δεν τα έχω μολέψει (όπως λένε οι Κρητικοί) ποτέ και έχω καθαρό πρόσωπο και δεν είμαι εξάρτημα κανενός" δήλωσε και απέδωσε τις επιθέσεις σε προσπάθεια φίμωσής του.
Ταυτόχρονα ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, κατήγγειλε και την αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ Βασιλική Τζοτζόλα, η οποία αρνήθηκε τη μετάταξη λέγοντας "δεν είμαστε όλοι ίδιοι".
"Η Τζότζολα παραιτήθηκε επειδή δεν είναι βουλευτής. Πληρωνόταν και επιβάρυνε το κράτος. Εγώ όμως όχι. Εδώ μπαίνει όμως ένα ζήτημα. Τώρα που παραιτήθηκε από τη θέση της, πώς θα ζήσει; Με ποια δουλειά; Να μας το πει".
"Υπέγραψαν την αίτηση τον Οκτώβριο του 2009, επειδή τότε ήμουν μια απλή δικηγόρος. Τώρα όμως που κατέχω πολιτική θέση αρνούμαι τον διορισμό" επανέλαβε η κα Τζότζολα μέσω του Βήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: