
Με κεντρικό μήνυμα «Η Τουρκία είναι έτοιμη» και ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής, συνολικού ποσού 48 εκατ. δολαρίων, η Τουρκία επιχειρεί να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, βάζοντας στόχο και την ελληνική αγορά.
Ας αφήσουμε τους εθνικούς παράγοντες.Τη ξεφτύλα δηλαδή να διαφημίζεις τους Τούρκους που διατηρούν στρατό κατοχής στη Κύπρο έκαναν όσα έκαναν στην Ελληνική γη της Μικράς Ασίας και της Ανατολικής Θράκης και κάνουν όσα κάνουν καθημερινά στο Αιγαίο και την Θράκη.
Βρε γελoίοι εκεί στο Υπουργείο Τουρισμού είναι ή δεν είναι η Τουρκία ανταγωνιστική χώρα με την Ελλάδα στο τουρισμό; Λεφτά θέλετε από το τουρισμό και διαφημίζετε τη Τουρκία μέσα στην Ελλάδα ως τόπο προορισμού;
Θυμίζουμε ότι η Τurkish Airlines που διαφημίζεται στην αφίσα είναι επίσημος χορηγός της ομάδας μπάσκετ του Αμαρουσίου.
Οι Turkish Airlines θα είναι ο χορηγός φανέλας του Αμαρουσίου!

Για πρώτη φορά ελληνική ομάδα θα έχει χορηγό μια τούρκικη εταιρεία. Παράλληλα, οι Turkish Airlines επενδύουν για πρώτη φορά σε ομάδα μπάσκετ γενικώς, ενώ το... Μαρούσι γίνεται η τρίτη ομάδα στην Ευρώπη που θα έχει συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία μετά την Μπαρτσελόνα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!
Περισσότερα στοιχεία δεν έγιναν γνωστά, αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, το Μαρούσι θα βάλει στο ταμείο του από τη συγκεκριμένη εταιρεία ένα ποσό που ξεπερνά συνολικά τις 200.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου