
Συμπέρασμα
Για να καταλήξουν στο συγκεκριμένο συμπέρασμα οι ερευνητές έδωσαν στα παιδιά να παίξουν ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, ενώ παράλληλα μετρούσαν μέσω ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος τη δραστηριότητα σε διάφορα τμήματα του εγκεφάλου τους.
Το ζητούμενο του παιχνιδιού ήταν να «πιάνουν» εξωγήινους ενός συγκεκριμένου χρώματος και να αποφεύγουν εκείνους άλλων χρωμάτων, ενώ για να διαπιστωθεί αν τα κίνητρα που δίνονταν στα παιδιά έπαιζαν κάποιο ρόλο, σε μία παραλλαγή του παιχνιδιού η επιβράβευση για κάθε σωστό και η τιμωρία για κάθε λάθος ήταν πενταπλάσια.
Αυτό που ανακάλυψαν ήταν ότι η κατά την παραλλαγή του παιχνιδιού με τα πενταπλάσια κίνητρα και αντικίνητρα οδήγησε σε αυξημένες επιδόσεις, οι οποίες, ωστόσο, δεν έφτασαν τα επίπεδα που πέτυχε μια κανονική δόση του φαρμάκου Ritalin.
Και τα δύο όμως, και η φαρμακευτική και η συμπεριφορική προσέγγιση βελτίωναν τη δραστηριότητα στις ίδιες περιοχές του εγκεφάλου, όπως έδειξε το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα.
Ο συνδυασμός φαρμάκων και κινήτρων ήταν εκείνος που είχε τα καλύτερα αποτελέσματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας καθηγητή Κρις Κόλινς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου