Η απάντηση στο άρθρο της Σ. Βούλτεψη έρχεται από την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Να θυμίσω και τις διάφορες "περαιώσεις" ;;;
Πόσο ΗΛΙΘΙΟΙ νομίζεται πως θα αισθάνονται ΟΣΟΙ δεν ΕΚΡΥΨΑΝ, ΕΚΛΕΨΑΝ , κλπ κλπ μετά και από αυτό ;;;
Θα "καθάριζαν" με 5% αντί να σφίγκωνται τόσα χρόνια .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου