Εκτός του ότι τους έχει βγάλει έξω από τα ρούχα τους τόσους μήνες με κάθε είδους σχεδιασμούς που εξαγγέλλονται και βεβαίως με τις γενναίες περικοπές, που μέχρι στιγμής φτάνουν το 25% για τους διορισμένους, τώρα το υπουργείο Παιδείας τους βγάζει και στο δρόμο. Ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας κυρίως αλλά και της πρωτοβάθμιας.
Τη Δευτέρα που η Διαμαντοπούλου θα έχει συνάντηση με τους δημάρχους όλης της χώρας, το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλα τα Δ.Σ. των τοπικών Ενώσεών της (εκτός Αττικής) να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην Αττική, την ίδια ημέρα, η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας (Μαρούσι) στις 9 π.μ. έχοντας κηρύξειι 4ωρη στάση εργασίας από τις (8π.μ. -12μ.)
Αιτία το πρόγραμμα εκτεταμένων συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και η αντικατάστασή τους από «πολυδύναμα σχολικά κέντρα». Χωρίς να υπάρχει άλλο κριτήριο πέρα από το οικονομικό, δηλαδή την εξοικονόμηση πόρων για τους τόκους του κατοχικού δανείου, σχολεία και εκπαιδευτικό προσωπικό σφάζονται με το πρόγραμμα των καταργήσεων – συγχωνεύσεων - υποβαθμίσεων, καθώς ακόμα και όταν δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις προβλέπονται υποβαθμίσεις, δηλαδή μείωση οργανικών θέσεων, (αντιστοίχως, προβλέπονται αναβαθμίσεις, αλλά αανμένεται να είναι συγκριτικά ελάχιστες).
Τα σχολεία που συνενώνονται όπως είναι φυσικό θα έχουν τον διπλάσιο μαθητικό πληθυσμό χωρίς αναβάθμιση υποδομών κι εκπαιδευτικών συνθηκών δεδομένων των εκτεταμένων περικοπών που επιβάλει το Μνημόνιο. Σχολεία που θα μοιάζουν με σταύλους παρά με σχολεία. Οι μαθητές θα μοιραστούν σε 30αρια τμήματα, αλλά ο υπερπληθυσμός αυτός το πολύ να αντιμετωπίσει τις συνθήκες έλλειψης θέρμανσης, αφού τα κονδύλια ακόμα και για λειτουργικά έξοδα πέφτουν με το σταγονόμετρο. Όχι όμως και τις ανάγκες μάθησης. Γιατί πλέον η εκπαιδευτική διαδικασία τινάζεται στον αέρα. Κανείς δεν θα έχει όρεξη να να παρακολουθήσει μάθημα και κανείς δεν θα έχει όρεξη να κάνει μάθημα – ειδικά αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με μισθό χιλιοκουτσουρεμένο ύστερα από χρόνια στην εκπαίδευση και περιπλάνηση ανά την Ελλάδα για τη συλλογή μορίων, ενώ πλέον αντιμετωπίζουν δεκάδες μεταβολές επί τα χείρω στο εργασιακό τους περιβάλλον.
Με σχολεία αφιλόξενα, σε συνθήκες γενικευμένης κρίσης, οικονομικής πίεσης των νοικοκυριών και ανεργίας δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι πολλοί μαθητές, ειδικά αν προέρχονται από αδύναμες οικονομικά οικογένειες, θα εγκαταλείψουν το σχολείο σε αναζήτηση εργασίας. Ήδη στις μαθητικές παρέες διακρίνει κανείς μια δυσφορία για τις ώρες που «χάνουν» στο σχολείο όταν θα μπορούσαν να είναι στις καφετέριες ή στα φροντιστήρια.
Το υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν φροντίζει να αποκαταστήσει στα μάτια των παιδιών την αξία της εκπαίδευσης αλλά τα διώχνει κιόλας. Για να έχει αντικείμενο το έτερο σκέλος αρμοδιοτήτων του, η Δια Βίου Μάθηση.
Τα σχολεία που θα βγάζουν ... Γιωργάκηδες, αμόρφωτους που θα λένε «ευχαριστώ» σε κάθε «ευεργέτη» ετοιμάζονται.
http://www.topontiki.gr/article/14246
Τη Δευτέρα που η Διαμαντοπούλου θα έχει συνάντηση με τους δημάρχους όλης της χώρας, το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλα τα Δ.Σ. των τοπικών Ενώσεών της (εκτός Αττικής) να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην Αττική, την ίδια ημέρα, η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας (Μαρούσι) στις 9 π.μ. έχοντας κηρύξειι 4ωρη στάση εργασίας από τις (8π.μ. -12μ.)
Αιτία το πρόγραμμα εκτεταμένων συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και η αντικατάστασή τους από «πολυδύναμα σχολικά κέντρα». Χωρίς να υπάρχει άλλο κριτήριο πέρα από το οικονομικό, δηλαδή την εξοικονόμηση πόρων για τους τόκους του κατοχικού δανείου, σχολεία και εκπαιδευτικό προσωπικό σφάζονται με το πρόγραμμα των καταργήσεων – συγχωνεύσεων - υποβαθμίσεων, καθώς ακόμα και όταν δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις προβλέπονται υποβαθμίσεις, δηλαδή μείωση οργανικών θέσεων, (αντιστοίχως, προβλέπονται αναβαθμίσεις, αλλά αανμένεται να είναι συγκριτικά ελάχιστες).
Τα σχολεία που συνενώνονται όπως είναι φυσικό θα έχουν τον διπλάσιο μαθητικό πληθυσμό χωρίς αναβάθμιση υποδομών κι εκπαιδευτικών συνθηκών δεδομένων των εκτεταμένων περικοπών που επιβάλει το Μνημόνιο. Σχολεία που θα μοιάζουν με σταύλους παρά με σχολεία. Οι μαθητές θα μοιραστούν σε 30αρια τμήματα, αλλά ο υπερπληθυσμός αυτός το πολύ να αντιμετωπίσει τις συνθήκες έλλειψης θέρμανσης, αφού τα κονδύλια ακόμα και για λειτουργικά έξοδα πέφτουν με το σταγονόμετρο. Όχι όμως και τις ανάγκες μάθησης. Γιατί πλέον η εκπαιδευτική διαδικασία τινάζεται στον αέρα. Κανείς δεν θα έχει όρεξη να να παρακολουθήσει μάθημα και κανείς δεν θα έχει όρεξη να κάνει μάθημα – ειδικά αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με μισθό χιλιοκουτσουρεμένο ύστερα από χρόνια στην εκπαίδευση και περιπλάνηση ανά την Ελλάδα για τη συλλογή μορίων, ενώ πλέον αντιμετωπίζουν δεκάδες μεταβολές επί τα χείρω στο εργασιακό τους περιβάλλον.
Με σχολεία αφιλόξενα, σε συνθήκες γενικευμένης κρίσης, οικονομικής πίεσης των νοικοκυριών και ανεργίας δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι πολλοί μαθητές, ειδικά αν προέρχονται από αδύναμες οικονομικά οικογένειες, θα εγκαταλείψουν το σχολείο σε αναζήτηση εργασίας. Ήδη στις μαθητικές παρέες διακρίνει κανείς μια δυσφορία για τις ώρες που «χάνουν» στο σχολείο όταν θα μπορούσαν να είναι στις καφετέριες ή στα φροντιστήρια.
Το υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν φροντίζει να αποκαταστήσει στα μάτια των παιδιών την αξία της εκπαίδευσης αλλά τα διώχνει κιόλας. Για να έχει αντικείμενο το έτερο σκέλος αρμοδιοτήτων του, η Δια Βίου Μάθηση.
Τα σχολεία που θα βγάζουν ... Γιωργάκηδες, αμόρφωτους που θα λένε «ευχαριστώ» σε κάθε «ευεργέτη» ετοιμάζονται.
http://www.topontiki.gr/article/14246
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου