Όπως αναφέραμε μετά από πολλές αναβολές φαίνεται ότι επιτέλους ξεκινούν τα δρομολόγια του Σιδηροδρόμου στην Αργολίδα την 1η Αυγούστου 2009.Αναφορικά με το θέμα,ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ,καθ.Γιάννης Μανιάτης,έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Επιτέλους,το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Αργολίδας,ο Σιδηρόδρομος, προϋπολογισμού 31 εκατ.€,μετά από πολλές αναβολές και τεράστιες καθυστερήσεις, παραδίδεται την 1η Αυγούστου 2009 για χρήση στους πολίτες της Αργολίδας.
Όλοι εμείς που αυτά τα χρόνια εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση του έργου,που παλέψαμε για την υλοποίησή του και που αγωνιστήκαμε για να τεθεί στην υπηρεσία των πολιτών της Αργολίδας,αισθανόμαστε δικαιωμένοι,έστω και αν το έργο που τελικά παραδίδεται είναι κολοβό,κατώτερο των αρχικών προδιαγραφών,με ελάχιστα δρομολόγια,με αυξημένες τιμές εισιτηρίων,με χαμηλές ταχύτητες και με καθόλου διαφήμιση.
Επειδή το έργο αυτό από το φθινόπωρο θα αποτελέσει κορυφαία πολιτική μας προτεραιότητα,ώστε πραγματικά να συντελέσει αποφασιστικά στην ανάπτυξη της Αργολίδας,σήμερα θα αρκεστούμε στο να καταγράψουμε με επίσημα έγγραφα τι έργο παρέδωσε η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ποιο τελικά έργο εκτέλεσε η σημερινή κυβέρνηση της Ν.Δ.Σύμφωνα με απαντήσεις του Υπουργού Μεταφορών,κ.Μιχάλη Λιάπη,στη Βουλή των Ελλήνων,μετά από δικές μου ερωτήσεις,το έργο που θα τεθεί στη διάθεση των πολιτών της Αργολίδας έπρεπε να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
1.Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2006.
2.Έως το τέλος Ιουνίου 2004 αναμένονται να παραληφθούν δώδεκα (12) Rail Bus,τα οποία θα δρομολογηθούν στο δίκτυο της Πελοποννήσου.
3.Με τα ανωτέρω έργα ο χρόνος διάνυσης στη διαδρομή Αθήνα – Άργος θα μειωθεί σε 1 ώρα και 30 λεπτά,από 2 ώρες και 20 λεπτά που είναι σήμερα.
4.Τα έργα θα παρέχουν στην ευρύτερη περιοχή του νομού Αργολίδας σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές,στις οποίες θα μπορούν να αναπτυχθούν υπηρεσίες προαστιακού τύπου από σιδηροδρομικές επιχειρήσεις».
Τα παραπάνω επίσημα έγγραφα της Βουλής των Ελλήνων αποδεικνύουν ότι το έργο που η σημερινή κυβέρνηση παρέλαβε από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ,ήταν ένα κορυφαίο αναπτυξιακό έργο που,όμως,κι αυτό κατάφεραν να το παραδώσουν με καθυστέρηση τριών ετών,με διαδρομές κατά 30 λεπτά αυξημένες σε σχέση με τις αρχικά προβλεπόμενες και με ελάχιστα δρομολόγια,ώστε να μη μπορεί να γίνει προαστιακή σύνδεση της Αργολίδας με την Αθήνα.
Σε όλα τα παραπάνω,ο μοναδικός σύμμαχος των πολιτών της Αργολίδας που όλα αυτά τα χρόνια πάλεψαν για το τρένο,ήταν μόνο οι εργαζόμενοι του Οργανισμού,τους οποίους θέλω δημόσια να ευχαριστήσω για την προσφορά τους στον τόπο μας και να τους καλέσω να συνεχίσουμε μαζί τον αγώνα για να αποκτήσει η Αργολίδα το Σιδηρόδρομο που δικαιούται,για τον οποίο έχουμε ήδη πληρώσει τόσο εμείς,όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση που συγχρηματοδότησε το έργο.
Σε κάθε περίπτωση,η έναρξη των δρομολογίων του τρένου αποτελεί ένα κορυφαίο αναπτυξιακό γεγονός που μας επιτρέπει να αντιμετωπίζουμε αισιόδοξα το μέλλον
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου