Για να μην ξεχνάμε ότι ο Βενιζέλος δεν είναι του συστήματος που μας κατέστρεψε, είναι το ίδιο το σύστημα.
Ας μάθουμε λίγα λόγια για την Μεγάλη αυτή Προσωπικότητα, που την επόμενη των αμφίρροπων εσωκομματικών εκλογών, θα διεκδικήσει την Πρωθυπουργία της χώρας. Να θυμηθούμε όμως και μεγάλες στιγμές στην καριέρα του όπως που κάποιοι κακοπροαίρετοι τα χαρακτήρισαν σκάνδαλα.
Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος γεννήθηκε Πρωτοχρονιά και είναι μάλλον ένας τυχερός άνθρωπος. Στα 23 του αναγορεύθηκε διδάκτορας της Νομικής, έτσι όταν «κατέβηκε» στην Αθήνα για το «βρώμικο ’89» ήταν κιόλας, για όλους, ο «κύριος καθηγητής» του Συνταγματικού Δικαίου. Στη μετά Ανδρέα εποχή κάποιοι σύντροφοί του στοιχημάτιζαν ότι «δεν θα αντέξει». Αυτός όμως όχι μόνο άντεξε αλλά αποδείχθηκε και καλός δρομέας άλλωστε δεν πίνει, δεν καπνίζει, όπως και δεν οδηγεί (αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία στους δρόμους της πολιτικής). «Δεν υπάρχει πολιτικός που να μην έχει τις απώτερες δυνατές φιλοδοξίες» έλεγε από τότε. Μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου και υπουργός Πολιτισμού σήμερα, ο μόλις 44 ετών και 11 μηνών πολιτικός έχει όλον τον χρόνο μπροστά του. Και ανυπόμονος είναι μόνο τις Παρασκευές, όταν πρόκειται να ταξιδέψει για τη Θεσσαλονίκη όπου τον περιμένει η κόρη του Ελβίνα. (ΤΟ ΒΗΜΑ 2/12/2001)
Ο Βαγγέλης, συν τοις άλλοις, είναι και παρκαδόρος. Στις 18 Οκτωβρίου του 2001, ευρισκόμενος στο πλευρό του αξέχαστου προέδρου του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ΟΜΜΑ) Χρήστου Λαμπράκη, ο αντίπαλος του λευκού ψηφοδελτίου εγκαινίασε την πρώτη ζώνη του γκαράζ του Μεγάρου.(Π.Λιάκος ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 15/3/2012)
Εκτός από παρκαδόρος είναι και λάτρης της υψηλής τέχνης! Σε έκθεση πραγματοποιούνταν στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας από το Υπουργείο πολιτισμού, υπήρχε κι ένας Σταυρός απέναντι από ένα εκσπερματίζων πέος. Κάποιοι υπερβολικοί αντέδρασαν αλλά ο υπουργός ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, με γραπτή ανακοίνωση έβαλε τα πράγματα στην θέση τους : «Η έντονη συζήτηση που προκλήθηκε τείνει να επισκιάσει την ουσία της έκθεσης και να παρεμποδίσει την επαφή του ευρύτερου κοινού με την σύγχρονη τέχνη» σημειώνει ο υπουργός Πολιτισμού, τονίζοντας ότι «στόχος όμως της έκθεσης Outlook ήταν ακριβώς να είναι αντιπροσωπευτική των διεθνών ρευμάτων και να προκαλέσει το γνήσιο ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού για την σύγχρονη τέχνη»
Στον Ελεύθερο χρόνο του είναι Φίλος της Μουσικής μιας και τις τελευταίες μέρες του Σημιτικού Μεσαίων, πέντε (5) μέρες πριν τις εκλογές του 2004 ειχε εγγυηθει 90 εκ € για το Μέγαρο των γυφτοχλιδάτων! (netakias 2/3/2011)
Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, αριθμός φύλλου 426 της 2ας Mαρτίου 2004,
Παρέχουμε την εγγύηση του Eλληνικού Δημοσίου στην Eυρωπαϊκή Tράπεζα Eπενδύσεων (EIB) για την κάλυψη δανείου της στον Oργανισμό Mεγάρου Mουσικής Aθηνών (OMMA) ποσού ενενήντα εκατομμυρίων (90.000. 000) ευρώ με σκοπό τη μερική χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης των έργων της B΄ φάσης του Mεγάρου Mουσικής Aθηνών.
Mε την εγγύηση αυτή, το Eλληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του OMMA που απορρέουν από τη σύμβαση του δανείου που έχει υπογραφεί μεταξύ αυτού και της Eυρωπαϊκής Tράπεζας Eπενδύσεων (EIB), σε περίπτωση καθυστέρησης εξόφλησης ληξιπρόθεσμης δόσης ή τόκων εκ μέρους του OMMA.
Αλλά δεν ξεχνάει ποτέ τους Φίλους του. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 20/5/2004 είχε αποκαλύψει :
Σε κέντρο εξυπηρέτησης των συνεργατών και φίλων του Eυάγγελου Bενιζέλου, φαίνεται ότι είχε μετατραπεί το υπουργείο Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια τουλάχιστον της δεύτερης θητείας του προβεβλημένου στελέχους του ΠAΣOK και σημερινού υπεύθυνου για τον προεκλογικό αγώνα του κόμματος στις ευρωεκλογές.
Oι καταγγελίες είναι πολλές και καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. O τότε υπουργός, όπως πολλοί λένε, χρησιμοποίησε τον ευαίσθητο και κρίσιμο τομέα αρμοδιοτήτων του για να ασκήσει προσωπική πολιτική. Παραμέρισε προς τούτο όλη τη διοικητική δομή, πορεύθηκε μόνον με μερικούς «δικούς» του ανθρώπους, όπως ευρέως διαδίδεται στο υπουργείο, ενώ σήμερα, μετά την κυβερνητική αλλαγή, διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια, ειδικά τα προερχόμενα από τα έσοδα του OΠAΠ, τα οποία θα έπρεπε να είχαν φθάσει στις αρμόδιες διευθύνσεις για ανασκαφές, συντήρηση ιστορικών μνημείων κ.λπ. O ίδιος ο κ. Bενιζέλος, βέβαια, αρνείται οποιαδήποτε κατηγορία, επικαλούμενος το «πολύπλευρο έργο» που προσέφερε και εκτενώς έχει περιγράψει σε συνεντεύξεις Tύπου αλλά και σε απαντητική επιστολή του προς την «Kαθημερινή», έπειτα από δημοσίευμα που έθιγε τα κακώς κείμενα στο Eθνικό Aρχαιολογικό Mουσείο, αλλά και ευρύτερα στον χώρο του Πολιτισμού. (Χρ.Παναγόπουλος. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 2/5/2004).
Πηγή
Ας μάθουμε λίγα λόγια για την Μεγάλη αυτή Προσωπικότητα, που την επόμενη των αμφίρροπων εσωκομματικών εκλογών, θα διεκδικήσει την Πρωθυπουργία της χώρας. Να θυμηθούμε όμως και μεγάλες στιγμές στην καριέρα του όπως που κάποιοι κακοπροαίρετοι τα χαρακτήρισαν σκάνδαλα.
Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος γεννήθηκε Πρωτοχρονιά και είναι μάλλον ένας τυχερός άνθρωπος. Στα 23 του αναγορεύθηκε διδάκτορας της Νομικής, έτσι όταν «κατέβηκε» στην Αθήνα για το «βρώμικο ’89» ήταν κιόλας, για όλους, ο «κύριος καθηγητής» του Συνταγματικού Δικαίου. Στη μετά Ανδρέα εποχή κάποιοι σύντροφοί του στοιχημάτιζαν ότι «δεν θα αντέξει». Αυτός όμως όχι μόνο άντεξε αλλά αποδείχθηκε και καλός δρομέας άλλωστε δεν πίνει, δεν καπνίζει, όπως και δεν οδηγεί (αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία στους δρόμους της πολιτικής). «Δεν υπάρχει πολιτικός που να μην έχει τις απώτερες δυνατές φιλοδοξίες» έλεγε από τότε. Μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου και υπουργός Πολιτισμού σήμερα, ο μόλις 44 ετών και 11 μηνών πολιτικός έχει όλον τον χρόνο μπροστά του. Και ανυπόμονος είναι μόνο τις Παρασκευές, όταν πρόκειται να ταξιδέψει για τη Θεσσαλονίκη όπου τον περιμένει η κόρη του Ελβίνα. (ΤΟ ΒΗΜΑ 2/12/2001)
Ο Βαγγέλης, συν τοις άλλοις, είναι και παρκαδόρος. Στις 18 Οκτωβρίου του 2001, ευρισκόμενος στο πλευρό του αξέχαστου προέδρου του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ΟΜΜΑ) Χρήστου Λαμπράκη, ο αντίπαλος του λευκού ψηφοδελτίου εγκαινίασε την πρώτη ζώνη του γκαράζ του Μεγάρου.(Π.Λιάκος ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 15/3/2012)
Εκτός από παρκαδόρος είναι και λάτρης της υψηλής τέχνης! Σε έκθεση πραγματοποιούνταν στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας από το Υπουργείο πολιτισμού, υπήρχε κι ένας Σταυρός απέναντι από ένα εκσπερματίζων πέος. Κάποιοι υπερβολικοί αντέδρασαν αλλά ο υπουργός ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, με γραπτή ανακοίνωση έβαλε τα πράγματα στην θέση τους : «Η έντονη συζήτηση που προκλήθηκε τείνει να επισκιάσει την ουσία της έκθεσης και να παρεμποδίσει την επαφή του ευρύτερου κοινού με την σύγχρονη τέχνη» σημειώνει ο υπουργός Πολιτισμού, τονίζοντας ότι «στόχος όμως της έκθεσης Outlook ήταν ακριβώς να είναι αντιπροσωπευτική των διεθνών ρευμάτων και να προκαλέσει το γνήσιο ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού για την σύγχρονη τέχνη»
Στον Ελεύθερο χρόνο του είναι Φίλος της Μουσικής μιας και τις τελευταίες μέρες του Σημιτικού Μεσαίων, πέντε (5) μέρες πριν τις εκλογές του 2004 ειχε εγγυηθει 90 εκ € για το Μέγαρο των γυφτοχλιδάτων! (netakias 2/3/2011)
Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, αριθμός φύλλου 426 της 2ας Mαρτίου 2004,
Παρέχουμε την εγγύηση του Eλληνικού Δημοσίου στην Eυρωπαϊκή Tράπεζα Eπενδύσεων (EIB) για την κάλυψη δανείου της στον Oργανισμό Mεγάρου Mουσικής Aθηνών (OMMA) ποσού ενενήντα εκατομμυρίων (90.000. 000) ευρώ με σκοπό τη μερική χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης των έργων της B΄ φάσης του Mεγάρου Mουσικής Aθηνών.
Mε την εγγύηση αυτή, το Eλληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του OMMA που απορρέουν από τη σύμβαση του δανείου που έχει υπογραφεί μεταξύ αυτού και της Eυρωπαϊκής Tράπεζας Eπενδύσεων (EIB), σε περίπτωση καθυστέρησης εξόφλησης ληξιπρόθεσμης δόσης ή τόκων εκ μέρους του OMMA.
Αλλά δεν ξεχνάει ποτέ τους Φίλους του. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 20/5/2004 είχε αποκαλύψει :
Σε κέντρο εξυπηρέτησης των συνεργατών και φίλων του Eυάγγελου Bενιζέλου, φαίνεται ότι είχε μετατραπεί το υπουργείο Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια τουλάχιστον της δεύτερης θητείας του προβεβλημένου στελέχους του ΠAΣOK και σημερινού υπεύθυνου για τον προεκλογικό αγώνα του κόμματος στις ευρωεκλογές.
Oι καταγγελίες είναι πολλές και καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. O τότε υπουργός, όπως πολλοί λένε, χρησιμοποίησε τον ευαίσθητο και κρίσιμο τομέα αρμοδιοτήτων του για να ασκήσει προσωπική πολιτική. Παραμέρισε προς τούτο όλη τη διοικητική δομή, πορεύθηκε μόνον με μερικούς «δικούς» του ανθρώπους, όπως ευρέως διαδίδεται στο υπουργείο, ενώ σήμερα, μετά την κυβερνητική αλλαγή, διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια, ειδικά τα προερχόμενα από τα έσοδα του OΠAΠ, τα οποία θα έπρεπε να είχαν φθάσει στις αρμόδιες διευθύνσεις για ανασκαφές, συντήρηση ιστορικών μνημείων κ.λπ. O ίδιος ο κ. Bενιζέλος, βέβαια, αρνείται οποιαδήποτε κατηγορία, επικαλούμενος το «πολύπλευρο έργο» που προσέφερε και εκτενώς έχει περιγράψει σε συνεντεύξεις Tύπου αλλά και σε απαντητική επιστολή του προς την «Kαθημερινή», έπειτα από δημοσίευμα που έθιγε τα κακώς κείμενα στο Eθνικό Aρχαιολογικό Mουσείο, αλλά και ευρύτερα στον χώρο του Πολιτισμού. (Χρ.Παναγόπουλος. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 2/5/2004).
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου