Ως έχει το αντίτιμο των διοδίων για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Η κοινοπραξία «Γέφυρα Α.Ε.» διαψεύδει τα ρεπορτάζ και τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Υποδομών, με στόχο τη μείωση των τιμών στα διόδια.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, που εκμεταλλεύεται τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, «καμία συζήτηση δεν έχει γίνει με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, η οποία να συνδέει τη μείωση των τιμών διέλευσης με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης του έργου».
«Από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της Ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου, η παραχωρησιούχος εταιρεία εφαρμόζει εμπορική πολιτική που περιλαμβάνει βασικά και εναλλακτικά προϊόντα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες όλων των πελατών της. Είναι αυτή που επιτρέπει τη δραστική μείωση του κόστους διέλευσης, σε ποσοστό που μπορεί να υπερβαίνει ακόμη και το 50% μεταξύ βασικού και εναλλακτικού προϊόντος. Πρόθεση της εταιρείας είναι η συνέχιση της συγκεκριμένης πολιτικής, που διασφαλίζει μέχρι σήμερα για τη Γέφυρα τη σταθερή προτίμηση του κοινού, χωρίς να αποκλείει τη διεύρυνσή της με νέα καινοτόμα προϊόντα στο μέλλον. Κάτι τέτοιο θα γίνει εξάλλου αντιληπτό με την ανακοίνωση των τιμών διέλευσης που θα ισχύσουν για το 2011, ανταποκρινόμενες τόσο στις συμβατικές της δεσμεύσεις, όσο και στην κοινωνική της αντίληψη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Πληροφορίες, ωστόσο, επιμένουν πως το υπουργείο Υποδομών έχει ξεκινήσει εδώ και ημέρες επαναδιαπραγματεύσεις με τις κατασκευαστικές εταιρείες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης και τις τράπεζες που τις χρηματοδοτούν, με πρώτο στόχο τη μείωση των διοδίων.
Όπως έχει δηλώσει ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης η επαναδιαπραγμάτευση αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη Μαρτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες ορισμένα από τα σενάρια που συζητούνται στο πλαίσιο της επαναδιαπραγμάτευσης είναι η μείωση των διοδίων, κατά την περίοδο κατασκευής των έργων, πιθανή μείωση του κατασκευαστικού αντικειμένου αλλά και μετάθεση «προβληματικών» τμημάτων για αργότερα.
Οι διαπραγματεύσεις γίνονται σε συνθήκες μυστικότητας, με το Δημόσιο να χρησιμοποιεί ως σύμβουλό του, μεγάλο διεθνή οίκο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια μείωσης των τιμών των διοδίων, προτίθεται να επισπεύσει την καθιέρωση ηλεκτρονικών διοδίων, αλλά και να προχωρήσει στην καθιέρωση εκπτωτικών προγραμμάτων με χαμηλότερες τιμές, την παράταση του χρόνου ολοκλήρωσης των έργων κατά 3 με 4 χρόνια - παράταση δηλαδή της παραχώρησης-, και τον περιορισμό των προβλεπόμενων εσόδων για το κράτος κατά την περίοδο της εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων από τους παραχωρησιούχους.
http://www.newsbeast.gr/
Η κοινοπραξία «Γέφυρα Α.Ε.» διαψεύδει τα ρεπορτάζ και τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Υποδομών, με στόχο τη μείωση των τιμών στα διόδια.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, που εκμεταλλεύεται τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, «καμία συζήτηση δεν έχει γίνει με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, η οποία να συνδέει τη μείωση των τιμών διέλευσης με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης του έργου».
«Από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της Ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου, η παραχωρησιούχος εταιρεία εφαρμόζει εμπορική πολιτική που περιλαμβάνει βασικά και εναλλακτικά προϊόντα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες όλων των πελατών της. Είναι αυτή που επιτρέπει τη δραστική μείωση του κόστους διέλευσης, σε ποσοστό που μπορεί να υπερβαίνει ακόμη και το 50% μεταξύ βασικού και εναλλακτικού προϊόντος. Πρόθεση της εταιρείας είναι η συνέχιση της συγκεκριμένης πολιτικής, που διασφαλίζει μέχρι σήμερα για τη Γέφυρα τη σταθερή προτίμηση του κοινού, χωρίς να αποκλείει τη διεύρυνσή της με νέα καινοτόμα προϊόντα στο μέλλον. Κάτι τέτοιο θα γίνει εξάλλου αντιληπτό με την ανακοίνωση των τιμών διέλευσης που θα ισχύσουν για το 2011, ανταποκρινόμενες τόσο στις συμβατικές της δεσμεύσεις, όσο και στην κοινωνική της αντίληψη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Πληροφορίες, ωστόσο, επιμένουν πως το υπουργείο Υποδομών έχει ξεκινήσει εδώ και ημέρες επαναδιαπραγματεύσεις με τις κατασκευαστικές εταιρείες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης και τις τράπεζες που τις χρηματοδοτούν, με πρώτο στόχο τη μείωση των διοδίων.
Όπως έχει δηλώσει ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης η επαναδιαπραγμάτευση αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη Μαρτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες ορισμένα από τα σενάρια που συζητούνται στο πλαίσιο της επαναδιαπραγμάτευσης είναι η μείωση των διοδίων, κατά την περίοδο κατασκευής των έργων, πιθανή μείωση του κατασκευαστικού αντικειμένου αλλά και μετάθεση «προβληματικών» τμημάτων για αργότερα.
Οι διαπραγματεύσεις γίνονται σε συνθήκες μυστικότητας, με το Δημόσιο να χρησιμοποιεί ως σύμβουλό του, μεγάλο διεθνή οίκο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια μείωσης των τιμών των διοδίων, προτίθεται να επισπεύσει την καθιέρωση ηλεκτρονικών διοδίων, αλλά και να προχωρήσει στην καθιέρωση εκπτωτικών προγραμμάτων με χαμηλότερες τιμές, την παράταση του χρόνου ολοκλήρωσης των έργων κατά 3 με 4 χρόνια - παράταση δηλαδή της παραχώρησης-, και τον περιορισμό των προβλεπόμενων εσόδων για το κράτος κατά την περίοδο της εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων από τους παραχωρησιούχους.
http://www.newsbeast.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου