Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Να ψηφίσω ευρώ ή δραχμή; Θα ρίξω κλήρο

Αυτή τη φορά ανέτρεξα ακόμα και στις ζωδιακές μου προβλέψεις για να δω τι θα ψηφίσω την ερχόμενη Κυριακή.
Δεν ξέρω αν πραγματικά είμαι σε σύγχυση, αλλά σίγουρα ξέρω ότι θέλω η ψήφος μου να είναι «δεμένη» από παντού και να μην αρχίσω να φωνάζω μπροστά στην κάλπη «ανοίξτε την, έριξα λάθος κόμμα»
Προφανώς είμαι στους αναποφάσιστους, αλλά ταυτόχρονα και στους αποφασισμένους να πάω και να ψηφίσω με σώας τα φρένας και κλείνοντας τα αυτιά στην αναμενόμενη πόλωση του πολιτικού κλίματος.
Αποφάσισα, λοιπόν, να το δω ψύχραιμα.
Αρχικά έψαξα να δω ποιοι γιορτάζουν την Κυριακή των εκλογών!
Στις 17 Ιουνίου γιορτάζει η φίλη μου η Ανδρονίκη και ένας παλιός μου φίλος ο Ανδρόνικος.
Τους αναζήτησα και τους είπα από την αρχή τι τους ήθελα.
«Ανήμερα της ονομαστικής σας εορτής δικαιούστε να με διαφωτίσετε»!
Όταν έκλεισα το τηλέφωνο κατάλαβα ότι και οι δύο είχαν δίκιο.
Και οι δύο ήθελαν την παραμονή στο ευρώ, έβριζαν από την αρχή το Μνημόνιο και μου μίλησαν για το άγχος τους για το τι θα γίνει μετά.
Ο καθένας, όμως, για τους δικούς του λόγους ήθελε το κόμμα του να έχει μόνο του την εξουσία και η λέξη «συνεργασία» σχεδόν απουσίαζε από το λεξιλόγιό τους.
Απέτυχα!
Αναζήτησα την τύχη μου στα άστρα και τα ζώδια.
Βρήκα μια ωραία ανάλυση για τον Ταύρο και για το πώς θα πρέπει να ψηφίσουν την Κυριακή των εκλογών!
Ταύρος: Θα τα βάλει κάτω και θα σκεφτεί σοβαρά τη ψήφο του. Θα σκεφτεί τι θέλει, τι δεν θέλει, το μέλλον της χώρας αλλά και το ατομικό του συμφέρον, και θα προσπαθήσει να τα συνδυάσει. Και την Κυριακή θα μπει στο παραβάν και θα τραβήξει κλήρο.
Αρχικά πήρα τα πάνω μου αλλά αυτό το τέλος με τον κλήρο στο παραβάν με απογοήτευσε!
«Δεν μπορώ να το κάνω αυτό» είπα μέσα μου, θέλω να είμαι σίγουρος.
Επιστράτευσα ακόμα και τις χρωματικές ιδιότητες!!!
Θυμήθηκα ότι το μπλε χρώμα που ντύνουν το παραβάν είναι το τυπικά ουράνιο χρώμα, αυτό που αναπτύσσει σε βάθος το στοιχείο της ηρεμίας.
«Κάτι ήξεραν αυτοί που το επέλεξαν εδώ και χρόνια», είπα και το αποφάσισα.
Θα μπω μέσα στο παραβάν, θα νιώσω την ηρεμία του χώρου, θα στείλω από ένα γραπτό μήνυμα στον Ανδρόνικο και την Ανδρονίκη ευχαριστώντας τους για τις συμβουλές και στο τέλος θα ψάξω στις τσέπες μου για ένα νόμισμα.
Από το προηγούμενο βράδυ θα έχω φροντίσει να βάλω τυχαία σε μια τσέπη μία φυλαγμένη «δραχμή» και στην άλλη τυχαία ένα «ευρώ»!
Και απλώς θα τραβήξω κλήρο!
http://www.aixmi.gr/index.php/euro-draxmi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: